#1 Skrevet November 6, 2011 (endret) Har søkt litt på dette uten å finne noe 100% svar. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2011 Det kan gå, spørs hvordan den er ''tilpasset''... Er resten av eksosen på S6 byttet da? Der deler jo downpipen seg i 2, mens på S2 er det et rør hela veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2011 (endret) Eksosen på S6'en er orginal. Har en 3" Ferrita eksos fra S2 Avant med downpipe som jeg lurer på om jeg kan bruke. Selve eksosen blir vel for kort uansett, men hvis downpipen kan brukes, så er jeg litt på vei. Sett litt på downpipene som de selger på 034 for å sammenligne. Ser ut som de selger bare en som er tilpasset orginal turbo plassering, og det står ikke om den passer for bare small eller large chassis, så da passer de vel kanskje begge? I følge han som har laget 3" DP her utfra en S6 DP, så passer ikke den S2... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=121725&page=6 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...