#1 Skrevet November 6, 2011 (endret) Hei. Har en polo 96mod som fusker under pådrag(hovedsakelig over 2500rpm). Det varierer hvor mye den fusker (fra veldig merkbart til litt) og den bruker ca 0,72 på langkjøring. Trekker også dårlig. Har byttet plugger, pluggledninger, rotor og fordelerlokk. Lukter VELDIG bensin inni bilen når jeg stopper etter å ha kjørt min 5-10 minutter (gjerne motroveikjøring) Noen som har en ide? Alle ideer mottas med takk:) Er en 1,4 60hk Er løst. Kan slettes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2011 bump:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2011 tenker at katalysatoren kansje starter og ha gjort sitt? da kan bilene bli motvillige til å trekke. da det blir vanskelig for bilen og puste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 15, 2011 ok. Vil det slå ut på avgasstest? er nettopp eu-godkjent og lugget før godkjenningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2011 Det er jo ikke meninga at det skal lukte VELDIG bensin inne i bilen, så jeg ville jo begynt med å sjekke bensintilførselen. Sjekk slangekoblingene ved bensinfilteret(evt. bytt bensinfilter), og bensintilførselen i motorrommet. Dersom du har en lekkasje på bensintilførselen er det jo ikke unaturlig at motoren kan begynne å fuske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 21, 2011 såvidt jeg kan se så er det ikke noen lekkasje. bensinfilter ble byttet for en mnd siden uten forskjell. har fått noen tips om at temp sensor kan være et problem både på denne og golf 3. kjent med dette? hvor sitter den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 21, 2011 Mulig du har en defekt coil/tenningmodul. Har hørt at dette er en vanlig feil på 1,4l i polo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 23, 2011 oki. Vet du om jeg kan sjekke den på en annen måte enn å bytte den ut med en ny? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...