#1 Skrevet November 6, 2011 Som topic sier ønsker jeg å selge baklyktene som satt på min passat da jeg kjøpte den. De er LED lykter med chrome-look. Selges for... tja.. vet ikke hva noe slikt kan koste jeg. Si 1000,- så får dere heller komme med bud. Og hvordan de ser ut på bil: I mørket: Om prissettingen føles feil, så kom med bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2011 Hahaha, der er de lagt ut ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2011 Hahaha, der er de lagt ut ja Sitter ikke på gjerdet akkurat nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2011 Kom med bud. SKAL bort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2012 Ingen som vil ha? Selges for "gies bort" pris... Orker ikke ha esken i garasjen lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2012 50lapp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 2, 2012 Om du kommer og henter de er det greit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 3, 2012 Om du forsatt har disse så byr jeg 500,- pluss porto. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 3, 2012 Ligger her fortdatt.. Pm med kontonr sendes straks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 3, 2012 om de ikke ble solgt så kan jeg hente de i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 4, 2012 Disse ble solgt til Roy-Arne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...