#26 Skrevet November 9, 2011 sinnsykt rått:) bare pøse på med flere bilder,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 9, 2011 Skjønner jeg må ta meg turen dit neste år. Tastaturet er fullt av sikkel.. sinnsykt mye rått!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 9, 2011 Her er et lite filmklipp fra SEMA 2011: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 9, 2011 Slenger ut siste runden med bilder. Skal det være en Corvette stv?... Kanskje ett av de feteste byggene på SEMA 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 9, 2011 corvetten er en corvette nomad,som var en prototyp chevrolet viste i 1954 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 9, 2011 Mye Rotiform å se gitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 9, 2011 Mye Rotiform å se gitt... Jepp, men de hadde ikke noen egen stand som jeg kunne se. Bare gi meg beskjed hvis du vil ha noen av bildene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 9, 2011 Jepp, men de hadde ikke noen egen stand som jeg kunne se. Bare gi meg beskjed hvis du vil ha noen av bildene. Will do, meget mulig det at de bare leverte felger til biler som skulle stå på andre stander. Men mener de skulle ha en der, men det er vel litt størrelse på dette. Litt større en Oslo Motorshow for å si det sånn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 9, 2011 Jepp, litt større enn det meste egentlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...