Koni høydejusterbart til Golf IV?

Anbefalte innlegg

Noen som vet noe om dette høydejusterbare settet fra Koni? For meg ser det jo nesten ut som om at dette ikke er høydejusterbart bak og dersom det virkelig ikke senker mer enn 45/40 så er jo det for lite.... eller er dette kun TUV godkjent høyde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det settet har nok ikke justering bak nei..

 

Dette har, men ikke full justering som foran da... vil nok forøvrig tro at angitte mm er tuv-godkjent høyde, må jo være mer å gå på...

http://www.koni.com/_cars/_suspension/details/volk_225.html

 

Jeg har Koni Sportskit på min Bora, men dette er jo ikke justerbart. Senker ca 40mm, er definitivt ikke lavt nok for deg! ;-)

 

Vil tro prisen på Koni-settet med justering er overkommelig, mitt sett uten justering var ihvertfall veldig hyggelig.. ihvertfall i forhold til kvaliteten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja..... den som leiter den finner :) Har sendt prisforespørsel til Rodin og om de har dette på lager. Foresten, noen som har PDF fila med Koni prisene til Rodin liggende? Den låg på sidene deres for noen uker siden men nå finner jeg den ikke lenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har erfaring med Koni til Golf IV? Hva med Koni gewinde til annet enn Golf IV... senker de like mye som gewinde fra andre produsenter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.