Reg.reimbytte intervall? - A4 B5 2000-mod, APT 1,8i 20V 125 hk

Anbefalte innlegg

Noen som seriøst veit hva intervall er på bytte av reg.reim på Audi A4 B5 årsmodell 2000??

Motor: APT (1,8i 20V 125 hk) Er ute etter VAG originale hidden, ikke synsing og vurderinger for øvrig.

Takknemmelig for seriøse svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvor seriøst dette er men foreslår å ringe til din lokale Møller-butikk.

Tlf (+47) 24 03 13 00

Her får du garantert ett svar som stemmer med VAG sine hidden. :)

Når det er sagt så er min erfaring at 1,8t blir byttet på 120 000km eller 5år og 1,8 på 180 000km eller 5år.

Edit: Som skrevet under, dette er tall beregnet på biler i varmere strøk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv hatt 1.8 125hk ADR og der var det 120.000 km eller 5 år

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Derfor foreslår jeg å spørre Møller. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

120000km / 5år :)

i Tyskland / varmere strøk så er det 180000km, dette har vært diskutert før på forumet.. så søk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som seriøst veit hva intervall er på bytte av reg.reim på Audi A4 B5 årsmodell 2000??

Motor: APT (1,8i 20V 125 hk) Er ute etter VAG originale hidden, ikke synsing og vurderinger for øvrig.

Takknemmelig for seriøse svar!

Jamfør svarene ovenfor så forholder jeg meg nok til 120000km/5 år, det virker å være et fornuftig valg. Bytta reimsats nå på 195000km og den gamle reimsatsen så ut helt som ny ut. Ingen sprekker og heller ingenting å merke på strammehjulene. Den er mest sansynlig byttet på 120000km selvom dette ikke er avmerket i serviceheftet. Tilsier en driftstid på bare 65000km, kanskje mindre....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.