#1 Skrevet November 7, 2011 Nettopp overtatt en mk4 som er nylakket og montering av dørhåndtak gikk tydeligvis litt fort i svingene. Pr idag, får jeg åpnet to av dørene fra utsiden og innsiden, men håndtakene er slække og bør strammes. Førerdør er stuck fra inn og utsiden og samme med høyre bakdør. Bakdøren vil ikke åpnes fra innsiden fordi jeg satte på barnesikring. Har sett en guide på hvordan det kan fikses: http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?t=21671 Men før jeg kommer så langt har jeg fortstått at dørtrekket må ofres fra innsiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2011 Ingen som har åpnet en Golf 4 fra innsiden? Har sett på motsatt side at det er 3 skruer nederst på trekket. Utover det må kanskje sveiv og håndtaket av? Låssylinderen går forresten rundt og rundt, så tipper den er i låst modus siden jeg ikke får åpnet fra innsiden. Hører at det skjer noe i låsen når jeg drar fra innsiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2011 Trekket er av. Hva nå? Døra går fortsatt ikke opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2011 Skrudd av alle boltene på plata som holder vinduet. Får den ikke ut ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2011 Vinduet er ute og metallplata er litt mer medgjørlig. Prøver igjen i morgen ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2011 er den vaieren som går fra hontaket til låsekasa på den har en tedens til å gå av å da får du ikke opp dåra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 10, 2011 Den sitter på, men ser fra innsiden at den er ordentlig slækk. Sikker 1-2 cm for lang, så den trekker ikke håndtaket tilbake på plass. Først må jeg få opp døra før jeg kan gå videre på den, hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 12, 2011 Har gitt opp. Har bedt om assistanse fra en bekjent som jobber på Mekonomen, så da blir det forhåpentligvis årnings. Jeg har ikke hode og tålmodighet til pirking og vriene nøtter tydeligvis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 15, 2011 Her er en DIY jeg gjerne skulle sett tidligere http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=no&langpair=en%7Cno&rurl=translate.google.com&twu=1&u=http://forums.vwvortex.com/showthread.php%3F1015107&usg=ALkJrhhCcrOYs7u93hmnOTQhJjDeljrfhw Tilogmed oversatt med Google Med 2-3 timer verkstedhjelp fungerer fører og passasjersiden. Begge sider manglet lyspære i døra og det skjønner jeg hvorfor. Lyset vil nemlig ikke slukkes, akkurat som i taket. Har dette med microbryteren i dørlåsen eller noe annet moro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 15, 2011 Begge sider manglet lyspære i døra og det skjønner jeg hvorfor. Lyset vil nemlig ikke slukkes, akkurat som i taket. Har dette med microbryteren i dørlåsen eller noe annet moro? Sannsynligvis, selv om problemet pleier å være motsatt, at lyset ikke tenner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 15, 2011 Jaja, av med hele sulamitten igjen. Dørene går ihvertfall opp, hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...