#1 Skrevet November 7, 2011 Må sette bort denne jobben, ettersom jeg ikke har mulighet til å gjøre det selv.. Noen som vet om bra steder som kunne gjort dette for meg for en billig penge? Er forøvrig en AJL motor, så bunnpannen er kanskje noe spesiell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2011 Ingen som vet om noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2011 Kan jo ta på meg jobben, men money talks......:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2011 Hvor mye vil du ha for noe sånt da? Aner ikke hva det vil koste på verksted engang jeg, så.... ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2011 Ta en tlf til han her Han gir deg nok litt VACN rabatt og. Meget dyktig kar. http://www.sbt-tuning.no/ Er på forumet og dersom du vil sende han PM. Ingve Storebø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2011 Hvor mye vil du ha for noe sånt da?Aner ikke hva det vil koste på verksted engang jeg, så.... ja:) PM sendt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 9, 2011 Besvart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...