#1 Skrevet November 7, 2011 (endret) hei! etter jeg byttet hjullager på bilen min så tok jeg å koblet fra abs sensoren, etter jeg monterte dette samen igjen funker ikke abs'en. På vagcom får jeg opp "open or short to ground" på den jeg koblet fra. Var usikker på hvordan jeg sko koble fra sensoren så først tok jeg en tang å prøvde å dra sensoren ut av "hjullagerhuse" å rikket å vridde på den. Er det de som har tatt knekken på den? Bilen er en A4 b5 facelift fwd 1.9tdi Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2011 Mest sannsynlig ble sensoren ødelagt når du vred på den med tang, det er ganske spinkle og følsomme greier innvendig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2011 åssen i huleste skal jeg få den ut da? ifølge boka skal den dras rett ut, men hadde jo kje sjangs til å få det til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2011 knus den å putt inn ny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2011 Hehe, ja, de pleier å sitte så fast at det bare er å knuse restene og få den ut. Ødelagt er den jo uansett. Greia er at når man vrir med tang er det bare den biten man ser man vrir, resten sitter fast inni der, og så går den i stykker. Kan hende det blir enklere ved å ta ut drivknuten slik at man kommer til fra "baksiden" for å banke den ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2011 takk får bare kjøpe meg ny sensor før det blir glatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 17, 2011 gammel tråd, men greit å poste løsningen fant ut idag jeg var lei av å kjøre uten absen på glatta så bjunte me drite, tok bare en rørtang å vrikket fram å tbake mens far min stod me kubein å presset ut, gjekk kjapt og var utrolig enkelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...