Anbefalte innlegg

Hei.Sitter å ser på felger til min bil, 1997 A4 2,8 quattro. Har lagt min elsk på Porsche felger. Har funnet noen som jeg tror ville bli fine, men er ikke noen professor når det gjelder rulleomkrets osv.... De jeg har funnet er i 7 og 9 tom. I og med at det er 5x130 trenger jeg adaptere. Har sett at H&R har disse. Felgene har ET på 55. Hvis jeg ser for meg å ha 225/50/17 event. 235/50/17 foran, hvilken dimensjon må jeg da ha bak for at rulleomkrets skal bli nogenlunde lik ? Har testet en kalkulator, og kom frem til at jeg måtte ha i området 255/40/17... kan det stemme ? Og en siste ting: Får jeg plass til disse med adapter ? Så vidt jeg vet, ahr bilen originalt sportsunderstell, men ser ikke spesielt lav ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

215 45 17 og 245 40 17 bak dette gir avik på 0,4%

225 45 17 og 255 40 17 bak dette gir avik på 0,24%

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker :) Da ble det litt enklere. Hva tror du om plassen, med tanke på ET, bredde og adaptere ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20mm adapter og det første alternativet mitt så har du vertfall plass:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.