#1 Skrevet November 7, 2011 (endret) kan jeg bruke en motor som har hatt tiptronic kasse med mauell? dårlig formulert,men mener å ha hørt at det er forskjell på veiva. kan noen bekrefte eller avkrefte dette? bilener en 97 b5 med aeb motor, å motoren kommer fra en 98 b5 men den hadde tiptronic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2011 ja, blikk er lik, clutchboltsirkel er lik så det er "confirmed" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2011 Det går overens Folk bytter jo ut den dårlige automatkassa med manuelle så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2011 okei. tusen takk for kjappe svar =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2011 Har snakket med møller idag åde sier det er ett eller annet som er forskjellig på veiva på biler med automat. men visste ikke hva. var forskjellige delenr på både veiv og byttemotor, så må bare spørre igjen om noen her inner er helt sikre på at det går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2011 finner bare ett delnr til AEB veiv uansett automat/manuell i etka jeg (da søkt på 97 A4) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 10, 2011 finner bare ett delnr til AEB veiv uansett automat/manuell i etka jeg (da søkt på 97 A4) 98 a Dan? den andre motoren er 98 vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 10, 2011 97mod: 058 105 019 C (ingen forskjell auto/manuell som jeg kan finne i etka) 98mod: 058 105 019 C (auto) 98mod: 058 105 101 R (manuell) nøyaktiv HVA som evt er forskjell aner jeg desverre ikke eneste jeg kan komme på som kan være forskjellig må være boltsirkelen på veiva mot girkassa men dette blir bare ren spekulasjon fra min side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 10, 2011 http://www.audizine.com/forum/showthread.php/299543-Biketsai-s-DIY-Auto-to-Manual-Conversion Her står det han måtte slipe litt på veiva hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 10, 2011 Ja det er forskjell, og det ligger i veiva, er forskjellige nålelager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...