står fast ang valg av fanger/front på a8

Anbefalte innlegg

som sikkert mange har fått med seg så har jeg en ny prosjektbil.en 1997 audi a8 quattro.

 

bilen skal diskret breddes ala rs4 med custom rs4/rs6 skjørt og muligens rs4 b7 look baklukespoiler.

 

men jeg står litt fast ang åssen fanger jeg skal ha foran..står foreløbig mellom og lage en som minner om a4 b5 caractere front, a4 b5 s4 frontfanger eller rs look slik som jeg hadde på den første a8en jeg bygde i 99 for de som husker den..sitter 19" vinterhjul på den nå men tenkte å gå for luftunderstell og forgiato 11.5x21" til sommeren og prøver å få alt til å harmonere uten å bli harry.

 

BAK har jeg lyst til å klone a6 c6 s-line fanger med orginale a8 fangeren,kanskje rs4 klonet med A8 fangeren eller eventuellt rs2 og flytte skiltet ned.

 

er åpen for de fleste forslag og er det noen som er råe på photoshop hadde det vært moro å sett åssen caractere fronten eller s4 fronten ville sett ut.

 

målet er å bygge en stooor rs look audi men med seriøse trekk.

 

håper på kreative svar: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke den beste ps jobben, men det får duge. Litt køddent å jobbe i ps med kun touchpad på den bærbare :o

6.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dristig prosjekt kim. gleder meg veldig til å se hva du får til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dristig prosjekt kim. gleder meg veldig til å se hva du får til.

 

gjorde nesten det samme i 99 med een 97 mod a8 faktisk..bil til 800k den gang hehe..men ikke med så breie skjermer da.deeeet var dristig deen gang og var veldig få som kjørte luft den gang.og 21" den gang var jo helt vildt hehe

 

her blir det litt mer modifisering innvendig enn den forrige..carbon,alcantara og litt "småtteri"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

et skikkelig gammalt scannet papirbilde fra 99

 

299610_177298309008170_100001840053904_3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på bildet er det klonet fanger fra a8 og rs2...var en deeeeel jobb men ble ikke verst synes jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det hadde blitt rått med b5 s4 look fanger fremme ihvertfall. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det som frister mest siden jeg har hatt rs look før og har lyst på noe nytt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min mening er at en RS (rs2 type) blir litt for "racing" på en så stor bil som A8. Skal det breddes i stål eller lager du i carbon? Eller er det snakk om valsing?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min mening er at en RS (rs2 type) blir litt for "racing" på en så stor bil som A8. Skal det breddes i stål eller lager du i carbon? Eller er det snakk om valsing?

 

synes det ble bra på den forrige..men det er 12 år siden da hehe..

 

er litt usikker på om breddinga blir i alu eller carbon..men blir nogenlunde lik som rs4 b5 tenker jeg..jeg må studere konstruksjonen på bilen litt nermere først før jeg kan avgjøre det..

 

men valsing..det blir det ikke..det er for kjerringer og homser:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes det ble bra på den forrige..men det er 12 år siden da hehe..

 

er litt usikker på om breddinga blir i alu eller carbon..men blir nogenlunde lik som rs4 b5 tenker jeg..jeg må studere konstruksjonen på bilen litt nermere først før jeg kan avgjøre det..

 

men valsing..det blir det ikke..det er for kjerringer og homser:p

 

He he he. Ja, blir nok bra når du setter i gang. Ser ihvertfall bra ut det andre du har stelt med. Mente ikke å si at det var stygt med rs, men at jeg tror det passer bedre med s. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med imsa-style bredding? Må da bli helfett på en svær pølseflåte! :P

Må vel si jeg bare elsker det karosseriet uansett, men hadde gjerne sett 'hele' baklykter som på C4 og B5.. Kan det gå an å få til tro? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med imsa-style bredding? Må da bli helfett på en svær pølseflåte! :P

Må vel si jeg bare elsker det karosseriet uansett, men hadde gjerne sett 'hele' baklykter som på C4 og B5.. Kan det gå an å få til tro? : klø :

 

det blir for harry..skal se orginalt ut:-)

 

har prøvd meg ut med rs2 baklamper men alt må skjøtes i hue og ræva så det utgikk..hadde lyst på den røde refleksplata fra rs2 men den er 4.7cm for brei: mad :

 

lyst til å bygge om baklampene til en eller anna led type også...ingen utvendige endringer men muligens noen løsninger felt inn på baksiden..har sett en med s5 baklamper felt inn på baksiden men så litt funny ut hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.