Bakdøra på min 2006 passat sitter fast med barnesikring på...

Anbefalte innlegg

Hei..

Får plutselig ikke opp bakdøra på passaten min.. er vel en wire på håndtaket som har løsna tipper jeg.

Noen som har et tips om hvordan jeg får åpna døra slik at jeg kan få av dørtrekket? Eller vet om dette lar seg gjøre om jeg fjerner baksetet..

Får legge til da... Går ikke å åpne fra utsida... barnesikringa står på så går ikke fra innsida heller.

på forhånd takk..

PS! den som kommer med en bra løsning blir belønnet med 2 sett ventilhettesett til vw, audi eller bmw :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dummeste spørsmål ever, men du har prøvd fra både insiden og utsiden? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du hadde lest hele tråden så hadde du sett at barnesikringa står på, og da går det ikke å åpne fra innsida:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du hadde lest hele tråden så hadde du sett at barnesikringa står på, og da går det ikke å åpne fra innsida:)

Leste hele tråden :) Står ikke noe om at du har prøvd fra utsia.. Måtte spørre :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta av dørtrekket på den andre døra, så ser du hvordan du evt kan åpne med ståltråd etc.

Du kommer i hvertfall ned mellom vindu og dør, med hjelp av ett skrujern, og en tynn stiv ståltråd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er døren låst opp? Hadde trøbbel på min, korrosjon på kontakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo ver masse feil med selve dørlåsene å der , har faktisk lurt veldig mange av de med å slå med hånden på utsiden der låsekassen sitter mens man tar inn å ut hantaket :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er dørhåndtaket... Kjennes ut som om det ikke er motstand der så er nok wire som har løsna... Snakka med viking redning idag så tenkte å se om de klarte å dirke den opp på noe vis så jeg får slått av barnesikring

---

I am here: http://maps.google.com/maps?ll=58.902956,5.724979

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten oppdatering..,

Var på viking redningstjeneste.. De ville ikke prøve å få opp døra engang... Ble henvist til forus bilskade i stavanger og leverte bilen der.. De fikk opp døra de.. Sitter en del bak håndtaket på utsida hvor det var en liten del som var knekt av mest sannsynlig siden guttungen ikke er så høy (4år) og drar håndtaket skrått nedover når han prøver å åpne døra... Hadde tatt meg 1 time å ordna det selv men passe umulig når du ikke får opp døra fra inn eller utsiden... Delen kosta 275 kroner.. Reperasjonen kosta 4008.- :(

Dette er tydeligvis et "vanlig" problem på vag så vil anbefale dere å IKKE ha på barnesikringen om dere ikke absolutt må ha den på

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.