#1 Skrevet November 8, 2011 Hei! Noen som kan anbefale et firma i Drammensområdet som monterer sotefilm? Dette skal fra B-stolpen og fremover på en 2012 Touran. (ja vet det ikke er lov, men det er pent) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2011 Anbefaler uten tvil Holter Ruta Bilglass,men de holder til i Eidsvoll v/Myrer Stadion. Kjappe,flinke og billige! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2011 Ingen som har noe nærmere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2011 Ligger en i gamle bygget til BMW på Åssiden han drev med solfilm før husker ikke hva firmaet heter. Er et bilpleie firma 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2011 Eller så driver vel Arve Egeberg i klubben her med sotfilm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2011 I Drammen så reiser du til Soleklart, som ligger i samme bygget som Saxegaard Auto på Åssiden ca.. Mihail eller hva han heter er dritt flink, og billig.. Tok alle rutene på BMW'n, 9 ruter.. 2500kr.. Han bruker Sunguard film... Ligger en tråd om han på bimmers forumet. Han folierer hele biler, interiør lister etc....Strøkent hver gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 12, 2011 og kjøper film av meg og har vært på kurs hos meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 14, 2011 (endret) I Drammen så reiser du til Soleklart, som ligger i samme bygget som Saxegaard Auto på Åssiden ca.. Mihail eller hva han heter er dritt flink, og billig.. Tok alle rutene på BMW'n, 9 ruter.. 2500kr.. Han bruker Sunguard film... Ligger en tråd om han på bimmers forumet. Han folierer hele biler, interiør lister etc....Strøkent hver gang! Ligger det i Buskerudveien der som Saxegaard er nå eller? For da jobber jeg jo rett ved sidenav 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 14, 2011 Hurigruta la på film på min bil, resultatet ble bra. Tror de har flyttet bort til Osram-bygget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 14, 2011 Ligger det i Buskerudveien der som Saxegaard er nå eller?For da jobber jeg jo rett ved sidenav Jepp og kjøper film av meg og har vært på kurs hos meg Veit det;) Regner med du gjør minst like bra arbeid som han da Arve? heh.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 14, 2011 Da får jeg kjøre de 300 meterne bort i morra da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 15, 2011 Var borte hos Soleklart nå. Han jeg traff på der jobbet ikke med sotefilm virket det som. Kun polering. Men fikk kortet til en Mihail Zadoroznev som holder til på Landfalløya 7 i Drammen. Får høre med han en dag jeg er ute og kjører den retningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 15, 2011 Var borte hos Soleklart nå. Han jeg traff på der jobbet ikke med sotefilm virket det som. Kun polering.Men fikk kortet til en Mihail Zadoroznev som holder til på Landfalløya 7 i Drammen. Får høre med han en dag jeg er ute og kjører den retningen. Var Mihail som tok min bil, hos Soleklart v/ Saxegaard Auto. Men da har han kanskje startet for seg selv et annet sted.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 15, 2011 Var Mihail som tok min bil, hos Soleklart v/ Saxegaard Auto. Men da har han kanskje startet for seg selv et annet sted.. han har jeg også kurset hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 15, 2011 han har jeg også kurset hehe I Drammen så reiser du til Soleklart, som ligger i samme bygget som Saxegaard Auto på Åssiden ca.. Mihail eller hva han heter er dritt flink, og billig.. Tok alle rutene på BMW'n, 9 ruter.. 2500kr.. Han bruker Sunguard film... Ligger en tråd om han på bimmers forumet. Han folierer hele biler, interiør lister etc....Strøkent hver gang! ............. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 23, 2011 Da er Mihail igang med å sote rutene mine. Kommer med bilder når han er ferdig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 12, 2012 Mihail kan vel ikke anbefales? Han bruker jo veeeeldig lang tid Eller er det du som bruker veeeeldig lang tid på å legge ut bilder? Kom med bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 13, 2012 Mihail kan vel ikke anbefales? Han bruker jo veeeeldig lang tid Eller er det du som bruker veeeeldig lang tid på å legge ut bilder? Kom med bilder Det er jeg som er treg.... Er ikke sikkert alle får sett bildet. Si ifra så skal jeg legge det et annet sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 13, 2012 Ta et bilde fra en annen vinkel. Ser egentlig bare speilbildet der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 13, 2012 Fant et annet. Har så møkkete bil nå så får ikke tatt noe bedre før jeg får vasket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 13, 2012 Mihail tok min på en fredag ettermiddag.. Tok noe lengre tid pga han måtte avgårde å hente mer film men.. Resultatet ble hvertfall perfekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...