Sotefilm i Drammensområdet

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Noen som kan anbefale et firma i Drammensområdet som monterer sotefilm?

Dette skal fra B-stolpen og fremover på en 2012 Touran. (ja vet det ikke er lov, men det er pent)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler uten tvil Holter Ruta Bilglass,men de holder til i Eidsvoll v/Myrer Stadion. :)

Kjappe,flinke og billige! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger en i gamle bygget til BMW på Åssiden han drev med solfilm før husker ikke hva firmaet heter. Er et bilpleie firma

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller så driver vel Arve Egeberg i klubben her med sotfilm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Drammen så reiser du til Soleklart, som ligger i samme bygget som Saxegaard Auto på Åssiden ca.. Mihail eller hva han heter er dritt flink, og billig.. Tok alle rutene på BMW'n, 9 ruter.. 2500kr.. Han bruker Sunguard film... Ligger en tråd om han på bimmers forumet. Han folierer hele biler, interiør lister etc....Strøkent hver gang!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og kjøper film av meg og har vært på kurs hos meg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Drammen så reiser du til Soleklart, som ligger i samme bygget som Saxegaard Auto på Åssiden ca.. Mihail eller hva han heter er dritt flink, og billig.. Tok alle rutene på BMW'n, 9 ruter.. 2500kr.. Han bruker Sunguard film... Ligger en tråd om han på bimmers forumet. Han folierer hele biler, interiør lister etc....Strøkent hver gang!

 

Ligger det i Buskerudveien der som Saxegaard er nå eller?

For da jobber jeg jo rett ved sidenav :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hurigruta la på film på min bil, resultatet ble bra. Tror de har flyttet bort til Osram-bygget

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger det i Buskerudveien der som Saxegaard er nå eller?

For da jobber jeg jo rett ved sidenav :)

 

Jepp

 

og kjøper film av meg og har vært på kurs hos meg ;)

 

Veit det;) Regner med du gjør minst like bra arbeid som han da Arve? ;) heh.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får jeg kjøre de 300 meterne bort i morra da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var borte hos Soleklart nå. Han jeg traff på der jobbet ikke med sotefilm virket det som. Kun polering.

Men fikk kortet til en Mihail Zadoroznev som holder til på Landfalløya 7 i Drammen.

Får høre med han en dag jeg er ute og kjører den retningen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var borte hos Soleklart nå. Han jeg traff på der jobbet ikke med sotefilm virket det som. Kun polering.

Men fikk kortet til en Mihail Zadoroznev som holder til på Landfalløya 7 i Drammen.

Får høre med han en dag jeg er ute og kjører den retningen.

 

Var Mihail som tok min bil, hos Soleklart v/ Saxegaard Auto. Men da har han kanskje startet for seg selv et annet sted..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var Mihail som tok min bil, hos Soleklart v/ Saxegaard Auto. Men da har han kanskje startet for seg selv et annet sted..

 

han har jeg også kurset :) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han har jeg også kurset :) hehe

 

 

I Drammen så reiser du til Soleklart, som ligger i samme bygget som Saxegaard Auto på Åssiden ca.. Mihail eller hva han heter er dritt flink, og billig.. Tok alle rutene på BMW'n, 9 ruter.. 2500kr.. Han bruker Sunguard film... Ligger en tråd om han på bimmers forumet. Han folierer hele biler, interiør lister etc....Strøkent hver gang!

 

.............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er Mihail igang med å sote rutene mine. Kommer med bilder når han er ferdig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mihail kan vel ikke anbefales? Han bruker jo veeeeldig lang tid :P Eller er det du som bruker veeeeldig lang tid på å legge ut bilder? Kom med bilder ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mihail kan vel ikke anbefales? Han bruker jo veeeeldig lang tid :P Eller er det du som bruker veeeeldig lang tid på å legge ut bilder? Kom med bilder ;)

 

Det er jeg som er treg....

 

311396_10150495024976788_687386787_11372

 

Er ikke sikkert alle får sett bildet.

Si ifra så skal jeg legge det et annet sted

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta et bilde fra en annen vinkel. Ser egentlig bare speilbildet der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant et annet. Har så møkkete bil nå så får ikke tatt noe bedre før jeg får vasket.

 

382955_10150602311801788_687386787_11785

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mihail tok min på en fredag ettermiddag.. Tok noe lengre tid pga han måtte avgårde å hente mer film men.. Resultatet ble hvertfall perfekt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.