ikke drep meg!!!;) (panserforlenger på Audi 80)

Anbefalte innlegg

noen formeninger om å lage et slikt panser på en Audi 80 m rs2 fanger? kunne d ha blitt tøft? i og med at vinkelen er mye større helt fremme på Audien...

Er forberedt på alle svar!! : rolleyes

golf3_rs_orange.jpg

Audi 80 Rieger.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er planen å senke panseret over lyktene? eller hele med grill??

kan jo sikkert bli bra hvis du finner en ok løsning på dette... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

planen er å ordne samme form på panseret som golfen har. Tette igjen grillen og ha et par lufteriller. Øyelokk/badlook skal sveises, pusses og sparkles i panseret..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det vel bedre å få tak i et eldre 80 panser! de er jo rette over grillen..

så slipper du å bygge grillen ned?? å bruke grill fra eldre model også.

 

edit: da er jo hele meningen vekke!! :) hehe e litt trøtt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jo bli spennende å se resultatet? Skal bad-look'en gå like langt ut som grillen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lyst å bruke org. panseret. liker ikke b3 panseret.. mn må tenke litt.. må prøve meg på et animasjonsprogram før jeg gjør noe. ble litt usikker nå... :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett dette på en S2 avant. Ble ikke pent! ( min mening )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.. Prøvde å animere dette, å d ble ikke fint. Riktignok har jeg aldri animert før, men d ga i hvert fall en pekepinn på hvordan det ville ha blitt. Lignet mer på en Civic enn en golf.. Fikk bekreftet at Audien har for stor vinkel fremme til at dette kan bli fint. Kunne jo sikkert ha fått det bra m mye arbeid, men det tror jeg ikke jeg gidder. ikke m d første i hvertfall!!!

editet.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjør du rett i, er flott med folk som vil gjøre noe enestående og spesielt, men høster lite respekt viss det ser forjævli ut.

Er ganske dristig å tukle med den allerede ganske pene B4 fronten...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:o Böser-blick på Golf 3 er jo den kuleste fronetn du finner i verden da, men jeg tror at du kommer til å ta vann over hodet hvis du begynner med dette prosjektet på 80'n. Prøv eller bare lyktelister, blir enklere og veldig pent sammen med RS-fanger. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lyktelister.. Synes det ser litt for "fake" ut... Er jo fint uten også da..!

NICE AUDI.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.