Anbefalte innlegg

Har søkt etter hjelp på forumet, men ikke funnet noe. Bilen går i nødmodus når den er kald, men når den er varm, kan vi stoppe motoren og starte den igjen og den går som den skal. Noen tips om hvor jeg skal starte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når den går i nødmodus, skjer det umiddelbart etter oppstart eller ved pådrag? Går den ikke i nødmodus når den er blitt varm?...eller misforstod jeg. Det beste stedet å begynne er å få lest ut feilkodene:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den begynte og fuske litt ved ca 2300-2500rpm for en uke siden. For tre dager siden gikk den i nødmodus på vei til jobb. Kald motor. Stoppet og startet motoren igjen. Alt OK. I går gikk den i nødmodus etter ca 3-4 min. Hjalp ikke med start/stopp. Stoppet på butikken, med varm motor, ved jobben. Startet igjen , alt OK. I dag startet jeg den på jobb før jeg skulle hjem, satset på lunk i motor. Gikk rett i nødmodus, allerede ved tomgang.

Mistet VAGCOM'n min, så sliter litt med og få ut feilkoder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bør få lest av feilkodene, det er liksom hele nøkkelen til videre feilsøking. Er helt sikkert noen i Hamar området her på forumet som har vag-com ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke opp noen feilkoder, så vi valgte og bytte glødeplugger. Nå ser det ut til at problemet er løst

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.