Anbefalte innlegg

Har gått til innkjøp av en Golf 4 Variant og er så langt veldig fornøyd, men noe småplukk er det.

Har et lite problem med Climatronic panelet hvor noen av knappene er harde å trykke inn og henger seg opp. Er dette et vanlig problem på disse?

Er det mulig å bytte bare panelet på Climatronic kontrollboksen eller må jeg bytte hele den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott. Kunne du tatt et bilde av den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta ut panelet, demonter fronten (klips og små skruer) og gjør rent. Som oftest skyldes dette at noen en gang har sølt noe (sukkerholdig) kliss som ligger mellom fronten og knappene, så det er enkelt å fikse. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal undersøke det nærmere til helga. Men det føles ikke som om det er sukkerklisj bak der. Det virker mer som knappene ikke har fjæring. Først sitter de nesten bom fast, lirker litt på den også går de helt inn og blir sittende der.

Vi får se til lørdagen :)

Trenger jeg noe spesielt verktøy for å komme til? Burde jeg ta av plasten rundt midtkonsollen for å komme til lettere eller er det bare å plugge den ut som en aftermarket stereo?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har samme problemet, og det er fordi noen har sølt ei gang i tia. typisk vært på mcdonalds og satt colabegeret i holderen og latt den være der. de begynner å lekke etter noen dager... mine knapper har gått seg til igjen, men så har jeg hatt bilen i ett år også. ingen anelse når forrige eier sølte så kan jo være det tar litt tid ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg hatt Climatronic kontrollboksen ute og tatt av front panelet. Alle knappene fikk bade i whitesprit og panelet fikk en god runde med q-tips og whitesprit. Satt det hele sammen igjen og fortsatt er det noen av knappene er som er problematiske, men det ble i alle fall bedre. Skal se over en liten periode nå om de blir bedre før jeg evt tar den ut engang til.

Takk for all hjelp i tråden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.