#1 Skrevet November 9, 2011 Er klar for ett oslo lokalag julebord igjen! Når skal dere ha det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2011 Mener det var en gang i desember på Peppes storgata, tror det var 3/12.. Noen som kan bekrefte med riktig dato om jeg husker feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2011 Mener det var en gang i desember på Peppes storgata, tror det var 3/12.. Noen som kan bekrefte med riktig dato om jeg husker feil? Så sant vi får bekreftet reserveringen så blir det tråd om dette for den 3desember ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2011 Hvis det blir den 3. desember så passer det ikke for meg Da er det julebord med jobben... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2011 ikke noe problem det du jobben som et vorspiel for klubbens (h)julebord da vettu Henrik henter deg han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 9, 2011 Hahaha Bytt dato så joiner jeg lett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 9, 2011 Hahaha Bytt dato så joiner jeg lett som sagt så må det bekreftes med peppes om hva som er ledig eller om det er opptatt den dagen, men det har ikke jeg noe med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...