Passer Airbag styreenhet fra - s6 til audi a6 c4

Anbefalte innlegg

Hei.

har fått tak i en airbag-styreenhet som jeg da må skifte ut på min bil. det jeg stusset litt på var at di 2 siste sifferene + en bokstav var anderledes

Den jeg skal ha har nr: 665c til slutt i følge Etka

men den jeg har mottat som tilhører s6 har: 655c til slutt.

Vil denne da fungere på bilen jeg har?

Mvh vegard.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kan hjelpe meg? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere typer ut å går her ja desverre, A6-S6 spiller ingen rolle, men du har styreenheter for både fører og passasjer airbag, eller bare fører, så har du også en type som har eksplosiver ved beltestrammer...

Hadde kun brukt riktig nr, og ver sikker på at den ikke er aktivert....skummelt dette

Kjøpte selv noe brukte greier, men satte det aldrig inn....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Takk for svar:)

Har googlet litt og fant noen sider der di solgte samme type styreenhet som jeg har med samme nr og alt. Og der står det at den passer til audi a6/s6 94-97 mod samt audi a4 osv ved samme årsmoddel værtfall. Mener også å huske at det har blitt nevnt at jeg kan bruke denne styreenheten som da blir kalt (airbag sensor) til min audi a6.

Her er det en link med liste over hvem biler den går til: http://www.tav-autoverwertung.de/autoteileshop/product_info.php?info=p625_STEUERGER-T-AIRBAG--AUDI-8A0959655C-BOSCH-0285001038.html&language=en

Håper noen har noe tips å komme med.

Som sagt så er det greit å være 100 % sikker på at dette er en riktig Del.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva var konklusjonen?, siden du har merket tråden som løst?

At den ikke passet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den passet og er nå i orden :) ringte til albjerk audi og spurte di for å være sikker.. forskjellen er at den jeg monterte er en etterkommer av den gamle styreenheten som sto i fra før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.