#1 Skrevet November 9, 2011 Heisan, Har en vento vr6 1993 mod med litt problemer. startet bilen som vanlig merket att den var litt treg å starte men gikk fint når den først fikk start. Etter att eg hadde kjørt i 2-3 min så ble bilen helt død, fikk den ikke over 2000 omdreininger:confused: stoppet bilen for å sjekke om det var noen åpenbare feil i motorrommet men fant ingen. har tatt en vagcom diagnose på bilen og der fikk eg feil på "Engine speed sensor g28-00513" har bestillt ny sensor men har lest på internett att den feilen kan dukke opp uansett om de er feil på den eller ikke. Har også bestillt ny rotor, fordeler og pluggledninger får å få byttet dette i samme slengen. Noen på forumet her som har vært borti lignende problem eller har gode tips og triks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2011 gamle bilen min var sånn, så kunne den stå i ett par timer også fyra den å gikk i 15-20min også nekta den å få turtall, da var det coilen som var defekt engine speed sensor feilen får du vel opp om bilen ikke er i gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2011 hmm, kanskje eg burde vurdere å bytte coilen og. får se etter att eg har satt på alt som har blitt bestillt. men du sier att bilen startet igjen, min starter ikke i de hele tatt. Vet ikke hvordan det er med den sensoren anngående feilmeldingen men nå blir den byttet ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2011 Suser bensin pumpa di som den skal da? Byttet bensin filter? G28 kommer opp som feil hvis ikke motoren er igang. Bank i bordet siste 11 år aldri hatt noen problemer med at de ikke vil starte. Eneste en gang, og da var det svakt batteri i nøkkelen som ikke ga signal til startsperra. Dette har ikke du på din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...