Anbefalte innlegg

Har sett at mange av dere har styra med forskjellige bremser og sånn hvertfall til s2.

 

Jeg har jo en original rs2 med originale bremser. Hva er dimmen på skivene forran?

 

Hvordan hvet jeg om jeg har big reds eller ikke? måler jeg ifra caliperen og klaringen ifra den til felgen så er det 3 cm klaring der. Har 17" felger på.så kan jo fint sette på skiver som er 30mm større i diameter har jo da fortsatt 15 mm igjenn ut til felgen. Noen som hvet hvem porche som har bremse skiver større en dem jeg har sånn ca 30mm større eller noe rundt der?

Tenkte og bruke originale caliperen så lenge. den vil jo ikke bruke hele bremse flata. men lyst på større skiver litt pga utseende og dem jeg har er utslitte så må uansett ha nye skiver. brakkett og sånn til caliperen lager jeg selv.

Trenger bare og vite dimmen på mine skiver og om noen hadde vist hvem anne porche som kan ha skiver som er større som jeg kunne brukt.

 

Mvh Mats Høkeli

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS2 blei levert orig med 302x32 skiver foran. Da med minimuns 16" felg. Og så for man kjøpt et orig ombygning kit (består av caliper,skiver og klosser)til 'big reds'/porsche 996 og får da skiver på 322x32mm og da må man ha 17" felger. Vet ikke om dette blei standard på de seinere RS2 modellene?

Men det er bare å må diametren på skiva de det, så ser du da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp kan ta og måle i morra. bilen er en 94 mod så er nok dem små skivene da.hvet du om noen andre skiver over 322mm?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå funnet ut at jeg har 302mm skiver.. noen som har noe dele nr på dem 322X32mm skivene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.