#1 Skrevet November 9, 2011 skulle ha tonet siderutene på a8n og lurte på om det er noen her inne i østfold/akershus/oslo området som tar på seg slikt på si? har sjekket litt rundt hos de proffe her nede men de skal ha 3500 og jeg synes det var for dyrt for 4 ruter kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2011 Arve Egeberg er jo solfilmmontør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2011 men tar han slikt på seg på si tru? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2011 men tar han slikt på seg på si tru? Vil jeg tro da han er ganske hjelpsom: Arve Egeberg Mail : arve.egeberg@vwaudi-club.no tlf : 934-99-140 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2011 Vil jeg tro da han er ganske hjelpsom: Arve Egeberg Mail : arve.egeberg@vwaudi-club.no tlf : 934-99-140 venter på svar hehe..takk for infoen forrester:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2011 Kim, Sjekk ut tilbydere under "medlemsfordeler" på VACN sidene. Det er flere leverandører som gir rabatt til VACN medlemmer... :-) lykke til! S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 10, 2011 Kim, Sjekk ut tilbydere under "medlemsfordeler" på VACN sidene. Det er flere leverandører som gir rabatt til VACN medlemmer... :-) lykke til! S takk:):) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 18, 2011 ingen som tar på seg dette på si? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 22, 2011 ingen som tar på seg dette på si? Jo da det er det .Ring meg på 98026066 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...