Klargjøre løse vinterfelger

Anbefalte innlegg

Kan omtrent niks når det kommer til bilpleie: rolleyes

 

Har ett sett "nye" vinterfelger til A8'n som jeg gjerne skulle forberedt til vinteren, tenker da på hvilken prosess som gjøre det enklere og få av all dritten på vinterhalvåret?: klø :

 

Er disse jeg vil "klargjøre".

 

Cantona.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vask de skikkelig med avfetting og sett de inn med en voks at et slag, helst feks. autobahn voksen til swisswax. Da holder de seg veldig bra en god stund!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vask de skikkelig med avfetting og sett de inn med en voks at et slag, helst feks. autobahn voksen til swisswax. Da holder de seg veldig bra en god stund!

 

Definer skikkelig avfetting?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skrev vask de skikkelig med avfetting ;) Ser jo forholdsvis rene og pene ut så fra feks biltema eller shell vil sikkert være bra nok, men om du skal innom feks P&R å kjøpe voks kan du med fordel kjøpe avfetting der som du senere kan bruke på bilen også (de har en type som kan blandes ut for mildere behandlig av lakk på bil)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehehe...jada jada:p

 

Har brukt endel forskjellige typer opp igjennom uten at jeg har gjort meg opp en emning om hvem som skiller seg nevneverdig ut: rolleyes

 

Jeg skrev vask de skikkelig med avfetting ;) Ser jo forholdsvis rene og pene ut så fra feks biltema eller shell vil sikkert være bra nok, men om du skal innom feks P&R å kjøpe voks kan du med fordel kjøpe avfetting der som du senere kan bruke på bilen også (de har en type som kan blandes ut for mildere behandlig av lakk på bil)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avhold Rim 7 el Sonax felgrens, børst, Swissvax Cleaner Fluid og Autobahn til slutt samt Pneu på dekkene.. Da blir det strøkent og felgene ser bedre ut enn nye..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sonax sin felgrens er den jeg har brukt mest de siste årene, den ser ut til og være veldig god.

 

Er du i sjappa noen av de nærmeste dagene Beinhard?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imorgen er jeg der til 15.45, fredag og lørdag fri..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.