#1 Skrevet November 9, 2011 (endret) Jeg skal montere en termo top C i min A6 2004 mod med 1,8T motor. Er det noen som vet akkurat vilke ledninger man skal koble seg inn på bak klimpanelet og ved sikringene/reler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2011 Fikk denne fra webasto idag, men de hadde ingen spesifikt for Audi A6 2004mod 1317098A_NO_Monteringsanvisning_Thermo_Top_ZEC_web[1].pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2011 Ingen som har trengs seg inn i klimatronicen på en Audi a6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2011 Jeg plukket av en Top temp C fra en A6 C4, riktignok var den amatørmontert så vet ikke hvordan dette egentlig fungerte. Der var den tykke storte og den tykke røde koblet i serie direkte på viftemotoren, og ikke noe innom klimapanelet. Spørsmålet er om A6 4b er konstruert slik at dette vil fungere der? Er ventil for vann åpen når klimaanlegget er strømløst slik at det vil bli varme i kupeen dersom det pumpes varmtvann inn tilførselsslangen og viftemotoren går? Vil luftspjeldene stå slik de stod når tenning ble skrudd av slik at man feks kan styre luftstrømmen opp på vinduet og ikke ned på bena? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 29, 2011 Er nå ferdig med å montere og man kan følge anvisningen for passat3B.http://www.speziweb.de/passat/sth/einbau_passat_3B.pdf Måtte koble rele i serie med vifte kabel fra sikring 25 og koble en kabel inn bak på klimatronic panelet på D1 . Her var det bare en tom plass i kabel stikker D1 som jeg fylte med en kabel som jeg tok fra en cd spiller plugg. Fungerer fint. Er slik at når temp. på vannet stiger skrur klimaanlegget seg på og viften starter i den modus den sto når blen ble stoppet. F-eks auto eller rute tining. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...