#101 Skrevet Desember 16, 2011 så klart, hvis dere skal samtidig hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Desember 16, 2011 Eg konne veldig tenkt meg taxi te å fra Stavanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Desember 16, 2011 Eg konne veldig tenkt meg taxi te å fra Stavanger okay, deal når skal jeg hente deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Desember 16, 2011 samma det, når du kjører 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Desember 16, 2011 er rundt 18:30 hos deg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Desember 16, 2011 Klar te i mårå, og blir heller lite kjørbar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Desember 16, 2011 Når du vil hjem. kan jo ta det sammen med robin og kluge. helt topp! Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Desember 16, 2011 Jeg skal hjem når folk stikker på byen, så ganske så tidligt. For si det sånn, byen uten alkohol er som BMWer med 4-sylinder eller en svær baseng uten vann. Men hvis dere blir enig når dere skal hjem om natta igjen, så ringer dere bare og jeg kommer og henter dere. vil helst bare kjøre en ekstratur til stavanger vettu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Desember 17, 2011 Kan se skummelt ud for min deltakelse i kveld... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Desember 17, 2011 Kan se skummelt ud for min deltakelse i kveld... Fått tappsjedå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Desember 17, 2011 Ikkje eg så e problemet, men dragen har tappsjedå i andre enden.. Så får se det ann, prøva å få bort sviger eller någe sånt, satse på sukess 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Desember 17, 2011 Seriøst.. kan noen oversette ? Tappsjedå?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Desember 17, 2011 Rennadredå, sprutræv, doskål-full-av-fregner. Kjært barn har mange navn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Desember 17, 2011 Aha... Da er jeg med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Desember 17, 2011 Det løyse seg, så i will be there ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Desember 17, 2011 Aha... Da er jeg med:) Endelig bra at du er med. Frykta du ikke ville komme bare fordi du ikke visste hva det betydde? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Desember 17, 2011 Det løyse seg, så i will be there ... D løyse seg? D e jo slik tappsjedå forekomme! Sgo ha vært der men eg får iche lovt å reise hjem ifra offshore :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Desember 17, 2011 Hæ, ka farsken?!?!... Komma deg him! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Desember 17, 2011 Hæ, ka farsken?!?!... Komma deg him! Med over 6000kr dagen så blir eg her ute resten av måneden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Desember 17, 2011 Korti har folk tenkt å begynna å møta opp på peppes? E det seinast kl. 19.00 som gjelde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Desember 17, 2011 Eg har sagt te sjoføren min at eg ska ver der 1900 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Desember 17, 2011 (endret) Endring i planane mine....Eg e visst me ligavel ikveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Desember 17, 2011 Allright, satse på at eg å Mr Olsen rykke fra Ganddal kl. halv 7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Desember 17, 2011 19:00:00, on time! I fjor va me vel 3-4 så va på tiå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Desember 17, 2011 stemmer, tror det var du, robin, kjell og jeg!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...