#1 Skrevet November 10, 2011 (endret) Noen som vet om det er samme brennkammer i webasto på Passat og Touran? Orginalt montert parkeringsvarmer.. Vil 1K0 261 433 E passe i min Passat 3C? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2011 Det kan være det, men når jeg skulle bytte brennkammer på min 3C så måtte reg nr oppgis, da det vist nok fantes flere forskjellige brennkammer å velge mellom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2011 Noen som jobber på møller, og kan ta en titt på hvilket brennkammer som passer til meg? VF81273... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2011 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2011 Kan du ikke bare ringe til Møller i Trondheim da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...