Delenr. VAG Xenon Audi A3 2004 (8P)

Anbefalte innlegg

Hei,

 

er det noen som kan hjelpe meg med originale delenr. for Xenon-lykter til min Audi A3 2004 (8P), samt delenr for automatisk høyderegulering?

 

Jeg har tenkt å prøve å finne ut hva det vil koste å gjøre en "lovlig" oppgradering til Xenon.

 

 

Hilsen

Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Xenon Lykt komplett:

Høyre: 8P0 941 030D

Vesntre: 8P0 941 029D

 

Høydejustering var litt vanskelig, da dette er automatisk, å besto av MASSE deler... ikke noen komplett sats...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. Dette var nyttig. Tenkte jeg skulle forsøke å finne lyktene på ebay i Tyskland.

 

Vet du om xenonlyktene kommer med ballast og hele pakka, slik HID-kit gjør?

 

Når det gjelder høydejustering vet jeg fra tidligere tråder at Hella har et sett som passer biler med manuell elektronisk høydejustering, så jeg tror jeg skal sjekke ut dette.

 

Noen som vet prisen på Hella-kittet?

 

 

Hilsen

Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut til å være alt... komplett.... ETOS sier iallefall det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

obs på at du å må ha lyktespylere om du ska få det godkjent..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er obs på lyktespylere, holder det med de som er standard, kun spyling, ikke viskere?

 

-Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp jepp

 

Viskere er noe som tilhørte volvo 240 tia.. bare høytrykksdyser som gjelder nå for tiden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

hva er i grunn ETOS? Jeg har sett andre referere til et program der man kan finne delenr. På utenlandske websider blir det ofte referert til ETKA.

 

Noen er på forumet som har dette, og deler dere det med andre? Send PM..

 

 

Hilsen

Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etos er forhandlernes version av etka... for å si det enkelt... Anders du har PM...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

noen som vet hvem som lager D2S-projectoren som sitter i OEM Xenon-lykter? Er det mulig å få fatt i disse og ettermontere i halogen-baserte lyktehus uten altfor mye skjæring og filing?

 

 

Hilsen

Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.