#1 Skrevet November 10, 2011 (endret) OEM Audi 8x18" ET47 5x112 fra 2010 S4 4stk selvfølgelig Kontakt info tlf. 94 81 92 10 (KUN SMS, avslutt meldingen med @VACN) PRIS 7.999,-NOK (kan sendes på kjøpers regning) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2011 Hiv og Hoi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 23, 2011 Hvor i vårt langstrakte land befinner de seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 23, 2011 Hvor i vårt langstrakte land befinner de seg? Kan sendes med posten. Men oppholder seg i SKI ikke sååå langt unna Oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 23, 2011 Vil ikke bytte i Flat Fives vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 23, 2011 Vil ikke bytte i Flat Fives vel? Takk for tilbudet, men dessverre nei takk, kun $$ denne gangen. Trenger ikke felger, har mer enn nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 24, 2011 Da tar jeg disse jeg. Du har kapslene som skal stå i senter ja? Har du mulighet til å møte meg en plass på E6 rett nord for oslo? eller er du bortreist i jula? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 24, 2011 Har disse 66.6 eller 57,1 i senter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 25, 2011 (endret) Da tar jeg disse jeg. Du har kapslene som skal stå i senter ja? Har du mulighet til å møte meg en plass på E6 rett nord for oslo? eller er du bortreist i jula? Hei GK. Da er felgene solgt til deg. Senterdeksel medfølger 4stk Hva legger du forresten i nord for Oslo? =P Vi får til å møtes en dag i romjulen. 0 problem. +47 94 81 92 10 (Ring/SMS) (Obs! Beklager noen dårlig tilbakemelding på PM men det var 24desember i går Har disse 66.6 eller 57,1 i senter? EKTE 57,1 næææt seff 66.6 GOD JUL & SOLGT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 25, 2011 Flott Skal kjøre fra Lier, så tenkte en bensinstasjon etter at jeg er kommet inn på E6 nord for oslo, Men du er jo bedre kjent enn meg så bare kom med forslag, planen va bare å få møtt deg fort å gale, for jeg har jo lang vie videre... Får finne meg noen navoverganger da, er vel 57.1 på min 2006 a6 Noe dato har jeg ikke, jeg rekker ikke hente bilen før han drar på hytta 4.juledag, så det blir vel ikke før han kommer tilbake. Da er du kansje på jobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 28, 2011 Da er disse felgene til salgs igjen etter at kjøper trakk seg grunnet dimensjoner ihht. sikkerhet osv på sin egenbil/dekk/felg-ish.... Så da er det bare for resten av dere å handle. Felgene kan beskues etter avtale. OBS. Nye bedre (ikke iPhone) bilder vil komme etter hvert. Vh JPR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 28, 2011 Har du bilde av felg på bil? Illustrasjonsbilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 10, 2012 Dessverre. Men nye pics er ordnet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 29, 2012 Har du disse fortsatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 29, 2012 Har du disse fortsatt? Yess 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 9, 2012 6000? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 10, 2012 6000? 6500,- + Frakt. Har vi en avtale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 11, 2012 (endret) Er felgene ubrukte? Om ikke; er de strøkne? Peiling på hva det koster å sende de? Lagt til etter 23 timer 24 minutter: Prøvde å sende deg en sms, men fikk ikke noe svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 15, 2012 SOLGT Du fikk da svar du Du får sms med sporingsnr. etterpå men har glemt lappene i en annen bil men det ble sendt igår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...