s6 tiptronic kasse på a6 2.7 biturbo?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er mulig å bruke s6 kasse på 2.7 biturboen? Passer det fysisk og må hjernen på kassen enten byttes eller kodes om?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de er såpass fysisk forskjellige at det er en omfattende jobb om ikke nesten umulig at det går ikke desverre..det gjelder alle v8 tiptronic kassene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å vite, da trenger jeg ikke tenke mer på den "muligheten"... Leker med tanken om å bygge om til manuell med C4 deler, har sett litt på diverse forum i utlandet og tenker meg at det bør la seg gjøre, noen som vet nærmere hva som lar seg bruke?

Tenker på Clutch, svinghjul, akslinger osv, for kassen passer det vet jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke lettest å få tak i det du trenger fra en A6 2.7 biturbo med manuell da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kanskje det, men har nærmest fast tilgang på c4 deler. 2.7 deler har jeg ikke sett så mye til, vi får se hva som skjer i garasjen nå i helgen, har fått litt ny giv her så tror jeg skal i alle fall få tatt ut kassen i løpet av helgen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.