Hvilken kategori skal vi prioritere først i Wiki'en?

Hvilken kategori skal prioritere først?  

39 stemmer

1. 1. Hvilken kategori skal prioritere først?

• Reparasjonsguider
    • Modellinfo
    • VCDS (VAG-COM)
    • Kjøpsguider

Anbefalte innlegg

Siden jeg ikke har fått noen andre forslag til kategorier i denne tråden så regner jeg med at dere foreløpig ikke savner noe.

Da er det på tide å stemme for hvilken kategori DU ønsker at vi skal prioritere å gjøre ferdig først!

Se tidligere nevnt tråd for mer info:)

Avstemningen vil foregå i en uke fra i dag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er noen som har vært veldig flinke allerede og lagt inn noe under modellinfo: http://wiki.vwaudi-club.no/index.php/Modellinfo

Sjekk feks. info under Golf. Vedkommende som har lagt inn denne informasjonen har gjort en fantastisk jobb:)

Jeg har selv lagt inn info om Audi S3, men ikke fullt så utfyllende da jeg ikke har mer info enn det akkurat nå.

Jeg har ikke vært innom alle modellene, men gjør gjerne det og se hva andre har lagt inn.

Hvis du ønsker å legge inn modellinfo på en modell, så bruk gjerne en av de andre som mal.

Det er planen å få laget en mal for hvordan oppsettet skal være, men vi har ikke kommet så langt enda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert at du drar dette videre nå Robin. Vi trenger noen som pusher, lodder stemning, gir retningslinjer osv slik at klubben kan få utviklet noe kortfattet og oversiktlig info som kan komme til nytte for medlemmene og som også kan virke rekrutterende på nye medlemmer ved at klubben har gode nettsider.:)

Foreløpig med de få stemmene som har kommet ligger kjøpsguider og reparasjonsguider likt.

Disse to vil kunne utfylle hverandre meget godt med tanke på hvor mye jobb det enkelte medlem vil bruke på å lage noe nytt:

De som "bare" vil klå og skrive litt, kan dra i gang med å kopiere reparasjonsguider over fra forumet og til wiki.

De som har lyst til å søke opp kjøpstråder og gjøre mer systematiseringsarbeid kan gyve løs på kjøpsguider, da dette pr i dag er mer tilfeldig og rotete på forumet enn reparasjonsguider.

-----------------------------------------

Litt OT: For å gi Wiki den synlighet som vi nå ønsker er det avklistret en rekke tråder i teknisk, oversikt over hvilke tråder dette er finner man her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=214768 eller ved å søke "klistrede tråder" i 'teknisk, mekanisk og elektrisk'.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, dere er litt beskjedne! 82 visninger akkurat nå, men bare 9 stemmer... Det er ikke farlig å stemme folkens:D

Hvis dere har spørsmål, kommentarer eller forslag, så gi beskjed i den tråden jeg linket til i første post! Det er tross alt meningen at flest mulig skal bruke siden og også være fornøyd med den:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var inne å kikka må si jeg er imponert over siden så langt golf info`en var enormt, er kan det sammle masse info. Vil det bli slik at kan klikke for eksmpel på vr6 og linkes inn på ei side mer vr6 informasjon?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det avhenger helt av hva folk putter inn i Wiki'en det:)

Hvis du sitter med mye VR6 kunnskap som kunne passet inn i feks Reparesjonsguider, så er det fritt frem å lage en DIY eller to der inne:)

Var det slik informasjon du tenkte på når du nevner VR6 info? eller tenkte du mer i retning generell VR6 info (motorkoder, krefter, vanlige feil etc)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må dere ikke glemme å stemme gutter og jenter:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.