Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er mye jobb få en 1.8t motor i caddy 2k?

Tenker da på motorfester/girkasse..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer an på hva du har i utgangspunktet. Har du bare en løs motor fra f.eks. en A4/A6 så er det nok endel arbeid og deler som må skaffes, men har du en Ibiza Cupra donorbil så er det bare hyggelig å gjøre jobben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Per Henrik sier over her så er det lettest og få tak i en motor som sitter på tvers i fra fabrikk

1,8t motorer som sitter på tvers fra fabrikk fikk du i f.eks a3,tt,beetle,golf,samt en del seat og skoda modeller.

Må også ha med komplett ledningsnett med hjerne instrumeter og startsperre enheten fra donor bil for og få fyr på motorn event bruke hiddensprut

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Per Henrik sier over her så er det lettest og få tak i en motor som sitter på tvers i fra fabrikk

Vel, det som er aller lettest er å ha en donorbil av den typen jeg nevnte, da Ibiza og Caddy er samme bilen fra B-stolpen og fremover. Dermed har man ALT man trenger fra radiator til ledningsnett og instrumenter. Spørs jo også på budsjettet, naturligvis.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye for all info.. Da ble jeg klokere på dette! Bare og lete etter donor bil da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du og en side som gir litt info.

http://www.qpeng.com/

De har jo og litt stasj som kan være til nytte for hjemmebygger'n..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpe Freddy sin motorpakke som ligger til salgs her på forumet! 350hk på nava eller hva der var :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer an på hva du har i utgangspunktet. Har du bare en løs motor fra f.eks. en A4/A6 så er det nok endel arbeid og deler som må skaffes, men har du en Ibiza Cupra donorbil så er det bare hyggelig å gjøre jobben.

Caddy 2K er vel basert på Golf/A3/Touran platformen....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå syns jeg du burde bygge M3 motor drivverk i caddy'n!..delebil har du jo...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Caddy 2K er vel basert på Golf/A3/Touran platformen....

Der ser du, blanda modelltypene her... Tenkte på gamle Caddyen jeg, av en eller annen grunn...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå syns jeg du burde bygge M3 motor drivverk i caddy'n!..delebil har du jo...

Derfor jeg tror jeg selger M3.. Ellers ender jeg blakk og 6-700hk i den:evil:

Caddy med m3 motor ja.. Bygge om du da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.