#1 Skrevet November 11, 2011 Hei lurer på om noen vet om jeg kan bruke en kasse fra en 2.7 biturbo 2003 mod på 2000 modellen min, var innom "møller" i kristiansand og de sa at dersom jeg skulle tenke på å bytte kasse på bilen burde jeg bruke en kasse fra 2001 mod og oppover for de var mye bedre enn den som står i bilen nå, feks kan man bytte oljepumpen fra undersiden av girkassen, det kan man ikke på den som står i bilen nå. Spørsmålet er om girkassekoden FAX ER SAMMENFATTENDE MED FAL (FAL er 2000 mod FAX er 2003) Teorien min er at det er "samme" kasse bare at de kaller den oppgraderte fax for å skille de som er oppgraderte fra de gamle.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2011 Eller vurdere en manuell kasse :-) Men blir jo litt ekstra og da med tanke på skifter, pedalbytte, mulig drivasklinger og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2011 Jeg vurderer det, men må komme over en passende donorbil eventuelt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2011 Har du bytta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...