Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg har en 2004 A3 (8P), og lurer på om noen har noen erfaringer med hvordan jeg effektivt kan rengjøre interiøret? Jeg har tidligere forsøkt med det resultet at det nesten blir verre enn det var. Problemet er et overflaten ikke er glatt, men derimot teksturert. Dette gjør at det er ekstremt vanskelig å få bort støv osv.

 

Noe hjelp å få her?

 

 

Hilsen

Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags interiør du har er greit å få med seg, grovt stoff, glatt stoff, skinn, alcantara etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har stoff, men tenkte i grunn mer på dashbord o.l. Plast med ru overflate.

 

-Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har stoff, men tenkte i grunn mer på dashbord o.l. Plast med ru overflate.

 

-Anders

 

Jeg har god erfaring med "Armor All" og lignende produkter, men jeg vet at særlig armor all´n med blank finish kan se noe fettete ut på nyere biler, så gå for den matte om du ikke vil at dashbordet ditt skal se "vått" ut.

Bruker du en liten, fin svamp (f.eks vokse-svamp) så kommer du også bedre til i ujevnhetene.

 

En annen ting som jeg kan nevne i slengen, er at armor all kan blandes 50-50% med vann, og fortsatt ha akkurat samme effekt. Godt å vite for oss som bruker en flaske i mnd... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det. Høres ut som jeg bør forsøke dette. Noen som vet hvor jeg får fatt i sakene?

 

Hilsen

Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har stoff, men tenkte i grunn mer på dashbord o.l. Plast med ru overflate.

 

-Anders

 

Autoglym har en sprayflaske med gul etikett (husker selvsagt ikke hva den heter) som funker fint. Spray på en liten svamp og drar denne over dashbord, konsoll etc så blir det bra. Kan også brukes på stoffmatter faktisk, anbefales :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tips til hvordan jeg kan rense stoffseter da? Har fått noen vannflekker på det ene setet og dette har laget stygge merker..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autoglym har en sprayflaske med gul etikett (husker selvsagt ikke hva den heter)

 

Den heter "Vinyl & Rubber Care"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.