#1 Skrevet November 12, 2011 Er det noe sted i Trondheim som monterer dekk på felg og avbalanserer til en vettug og normal pris selv når dekkene er "medbrakt"? Det dreier seg om 15" skikkelige ballongdekk, så det kreves absolutt ikke noe hightech-utstyr for å gjøre jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2011 Skal sjekke på jobb imorgen jeg. så får du høre Hvis du da allerede ikke har gjort det Håkon (lade dekkservice) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2011 Flott, hadde vært fint! Har ikke gjort det ennå nei. Det er til 300GD'en, dimensjonen er 265/70-15, men det passer uten problemer i en normal omleggingsmaskin, vet jeg. Forresten, om du klarer å fikse en god pris på dette for medlemmer tror jeg dere kan dra inn noen ekstra lettjente kroner fra diverse folk i klubben, da behovet stadig er tilstede. Greia er at dekk tatt inn gjennom norsk importør får et ekstra mellomledd som gjør at prisene i mange tilfeller selv uten fortjeneste hos forhandler blir høyere enn kjøpt på nett. For min del måtte jeg fått 65% rabatt på listepris for å matche nettprisen på samme dekk, og det tror jeg er umulig med mindre man kjenner noen veldig godt, kanskje ikke da engang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2011 Tok av dekkene på mine stålfelger idag og monterte de på nye alufelger og betalte 260,- + avbalansering så ble totalt 360,-. Meeen..dette er et stykke utenfor Trondheim da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2011 Glemte selfølgelig å spørre Men kan du ikke bare komme innom på lørdag mellom 10-14? gjerne sette de igjen slik at jeg kan gjøre det når det er tid Så skal jeg fikse godpris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2011 Hehe! Det høres greit ut - men som du sikkert skjønner har jeg ingen mulighet i dag, da jeg må låne bil siden min står uten skilter til over nyttår pga. årsavgiften, og jeg har ikke fått ordnet med noe som er romslig nok til å få med alt sammen. Men muligheten er sikkert der senere også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2011 Ok, den er god 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...