Billig dekkomlegg i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Er det noe sted i Trondheim som monterer dekk på felg og avbalanserer til en vettug og normal pris selv når dekkene er "medbrakt"?

:)

 

Det dreier seg om 15" skikkelige ballongdekk, så det kreves absolutt ikke noe hightech-utstyr for å gjøre jobben. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke på jobb imorgen jeg. så får du høre :) Hvis du da allerede ikke har gjort det :) Håkon (lade dekkservice)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott, hadde vært fint! :) Har ikke gjort det ennå nei. Det er til 300GD'en, dimensjonen er 265/70-15, men det passer uten problemer i en normal omleggingsmaskin, vet jeg. :)

 

Forresten, om du klarer å fikse en god pris på dette for medlemmer tror jeg dere kan dra inn noen ekstra lettjente kroner fra diverse folk i klubben, da behovet stadig er tilstede. Greia er at dekk tatt inn gjennom norsk importør får et ekstra mellomledd som gjør at prisene i mange tilfeller selv uten fortjeneste hos forhandler blir høyere enn kjøpt på nett. For min del måtte jeg fått 65% rabatt på listepris for å matche nettprisen på samme dekk, og det tror jeg er umulig med mindre man kjenner noen veldig godt, kanskje ikke da engang.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok av dekkene på mine stålfelger idag og monterte de på nye alufelger og betalte 260,- + avbalansering så ble totalt 360,-. Meeen..dette er et stykke utenfor Trondheim da:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte selfølgelig å spørre :P Men kan du ikke bare komme innom på lørdag mellom 10-14? gjerne sette de igjen slik at jeg kan gjøre det når det er tid :) Så skal jeg fikse godpris :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe! Det høres greit ut - men som du sikkert skjønner har jeg ingen mulighet i dag, da jeg må låne bil siden min står uten skilter til over nyttår pga. årsavgiften, og jeg har ikke fått ordnet med noe som er romslig nok til å få med alt sammen. :) Men muligheten er sikkert der senere også? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.