#1 Skrevet November 12, 2011 Hei! Noen som har en liste over tiltreknigsmoment på vw 16v 9a motor? Tenker da på moment til bærelager, råder, oljepumpe, kamaksel osv... :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2011 (endret) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=190547 Se i den tråden. Kan ikke ta igjen om 9a er på plass, hvis ikke kan jeg fikse det kjapt. Bare sleng ut info (årstall modell osv) i nevnte tråd. EDIT; 9a er ikke på plass enda ser jeg. EDIT 2; Da er 2 filer laget og lastet opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2011 9A har samme momentskala som KR/PL har ikke sjekka tråden det linkes til, men om KR/PL finnes der, så er det likt på 9A uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2011 vw passat 1993 2.0 16v 9a er bilen! Det var da en genial tråd du har laget! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2011 9A har samme momentskala som KR/PL har ikke sjekka tråden det linkes til, men om KR/PL finnes der, så er det likt på 9A uansett Da er KR, PL og 9a på plass, så er vel greit dekket på VW 16v da. vw passat 1993 2.0 16v 9a er bilen!Det var da en genial tråd du har laget! Takker, bare hyggelig å bidra til/for klubben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2011 Da er KR, PL og 9a på plass, så er vel greit dekket på VW 16v da. Takker, bare hyggelig å bidra til/for klubben. ser vel fort for meg at ABF er relativt greit likt som KR PL og 9A og, men da jeg alri har tatt i en slik en, så vil jeg ikke synse om det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 12, 2011 :)Der ja! Tusen takk for hjelpa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 12, 2011 ser vel fort for meg at ABF er relativt greit likt som KR PL og 9A og, men da jeg alri har tatt i en slik en, så vil jeg ikke synse om det Slengte opp dokumenter på ABF også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 12, 2011 Noen muighet for el-skjema til nevnte Passat 16v 9A? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 13, 2011 Noen muighet for el-skjema til nevnte Passat 16v 9A? Lastet opp el skjema på motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 13, 2011 Takker Freddy, akkurat hva eg trengte siden motoren skal inni en Golf Mk1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 13, 2011 Takker Freddy, akkurat hva eg trengte siden motoren skal inni en Golf Mk1 Hyggelig å kunne hjelpe til vet du. Vær obs på at det er 2 skjema til nevnte motor. Er et skille i 07/08.89. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 13, 2011 eg får ikkje sett dokumenta eg. må taste passord. normalt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 13, 2011 eg får ikkje sett dokumenta eg. må taste passord. normalt?? Ja, les 1. post i tråden jeg linket til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 13, 2011 Ja, les 1. post i tråden jeg linket til. aaah. akkurat den den lille biten hoppet eg over:) takker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...