Anbefalte innlegg

Noen som vet original innpress og eventuelt hva som går ann å presse på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET20. Får fint presset på 10'' fremme og bak, men da med høyere impress.

 

Kjører ET 0 på min med 8.5'', går akkurat :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bbs ch 10x19 Et 20 går fint værtfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser på noen 10" et20 og 8.5" et22. Var usikker på om det ble for høyt innpress forran, men er kanskje greit da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

10" bbs går værtfall fint rundt om på rs4 så det skal ikke være noe problem. her ser du min og en kompis sin rs4 med bbs felger i 10"www.sportsbiler.net

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henter denne opp litt jeg! Fått meg rs4 b5 og har handlet noen sportec felger i 19 til vinterdekkene, disse er 5x100 og egentlig til en s3. Planen er derfor å få tak i spacere som går fra 5x112 til 5x100 som jeg skrur på nava. Tror Et på sportecene er 38, etter det jeg forstår fra tråden så blir det penest med spacere som er type 38mm tykke(!) Eller kan jeg gå for noe smalere? Er tross alt vinterfelger... (går for 235/35/19 dekk tror jeg)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje kjekt å ha hjulene noe inni buen på vinteren med tanke på all dritten som ligger på veiene på denne tiden og på våren :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor breie er disse felgene? Går du på med 38mm spacere har du ET 0... Og det er allerede i grenseland med 8.5 felg, iallfall med orginaldim på 255 dekk.

 

Forutsatt at disse er 8.5'' breie så vil det passe bra innenfor med 20mm spacere, da er du tilnærmet org impress.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra da går jeg for det, dvs 20mm. Noen tips til hvor jeg kan få tak i slike spacere som har 112 på navet og 100 på felgsiden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du tørr å handle på parts and retards så har vell sikkert han det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.