Butikker som selger dekk 185/45/15 rundt Oslo/Bærum?

Anbefalte innlegg

Som topic sier så lurer jeg på om noen vet om butikker som selger 185/45/15 dekk i Bærum/Oslo.

 

Har sett på noen nettsider (muligens ikke mange nok), og blir for mye å dra rundt omkring og spørre.

 

Fant Dekkskift.no, men det ligger ved Lillestrøm, og er litt for langt unna egentlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gode erfaringer med dekklåven på vøyenenga. Om de har dekk i den dimmen kan jeg ikke bekrefte, men de har vertfall skaffet dekk med veldig lite gunstig dimm til meg flere ganger til ok priser.

http://www.dekklaaven.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta deg den lille turen til Christer hos Dekkskift du, gode priser og service du skal se lenge etter:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er verdt å ta turen til Christer.alltid lykke hyggelig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler også Dekklåven på Vøyenenga, de oppgir som mange andre bare priser på de vanligste dimensjonene på sidene sine, men ring dem og hils Tor Ivar fra meg :) Tlf. 92 25 62 00. Veldig god service og bra priser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til alle for forslag. Velger å gå for 195/45-15 men må dra litt rundt å sjekke priser. Dekklåven måtte bestille fra Holland :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler også Dekklåven på Vøyenenga, de oppgir som mange andre bare priser på de vanligste dimensjonene på sidene sine, men ring dem og hils Tor Ivar fra meg :) Tlf. 92 25 62 00. Veldig god service og bra priser.

Støtter denne egentlig.

Jeg har fått de til å montere Toyo dekk på Borbet felgene til Poloen, men da var jeg jævlig påpasselig med at han polakken ikke hamra inn stållodd på alufelgene. Gikk også en stund og lette etter 13" vinterdekk til 13" "originalfelg" til Poloen, da var utvalget snevert og jeg handlet Vredestein Snowtrac 3 fra dem. Enkelt og grei, prisene er ikke gale for å være butikkpriser, og montasjekostnaden er ikke av de verste. Ser dog lodd på de felgene som ligner stålfelgslodd, men bryr meg ikke nevneverdig om det på de felgene.

 

Kan også legge til at de prisgunstige vinterdekkene var produsert uke 42 + 43 i 2010, så det er ikke så galt å ta med i regnestykket.

 

Forøvrig: til einser så ville jeg nesten anbefale deg å lete frem til noen smale 195/45-15 dekk. Jeg valgte meg Toyo T1R pga nettopp dette, og de passer meget kledelig på 7" felg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble du noe klokere her Kristoffer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble du noe klokere her Kristoffer?

 

Ja, men Toyo T1R ble litt dyrt. 1000 > er på grensen, desverre. Fikk anbefalt Vredestein Sportrac 3, men jeg får tenke litt på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skjønner jeg.

Men mener jeg havnet på 649kr dekket for T1R hos dekkonline.com. Sjekker du hos dem ser du fort at du får litt snillere pris på ymse. Kjapp sjekk nå gir bl.a. Toyo Proxes 4 og Uniroyal Rainsport til under 650kr/dekket, Vredestein Sportrac 3 har 7xxkr.

Kumho og Nankant har jo endel kommentarer her inne, og kan være mulighet, alt ettersom dine kriterier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.