#1 Skrevet November 13, 2011 Så vanvittig sykt bygg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2011 Synd de ikke satt den i produksjon. Hadde jo sikkert solgt "greit nok". Ikke her til lands da, hvor avgifter hadde ført til at den hadde havnet i samme prisklasse som en middels stor villa i holmenkollen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2011 Naturligvis er den postet før, men ja, den fortjener en ny runde! Her er den gamle tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=86557 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2011 Garantert ett marked for den i alle andre land enn Norge, men siden bilavgifter generelt i verden ikke skalerer likt som i norge tror du mange ville kjøpt en r32/gti med halvparten og 1/3 av sylindervolumet Edit og ikke minst med 1 turbo mer enn GTI og 2 mot en R32 Edit 2 http://mobile24.no/autos/details/147404455/9/AUDI-A8-6.0-quattro-Langversion-W12 90 000 i tyskland.... http://mobile24.no/autos/details/143184459/0/AUDI-A8-6.0-quattro-Langversion-B7-Panzerung Fint regnestykke for norske avgifter på den siste.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 13, 2011 Garantert ett marked for den i alle andre land enn Norge, Edit og ikke minst med 1 turbo mer enn GTI og 2 mot en R32 QUOTE] Hæ? R32 uten turbo? Næææhhh: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2011 Du skjønner poenget Men jeg er helt enig at en r32 fortjener en turbo Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...