#1 Skrevet November 13, 2011 Vurderer tanken å ta inn en s2 fra sverige,tyskland eller england til sommeren for å plukke ut motor gir og drivverk til min egen coupe. Hva kan jeg forvente å få for de resterende delene ved delesalg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2011 1500 kr om du ¨får solgt alt i deler. så er det vell sikkert ikke umulig og få inn 20 000 - 30 000 ish. men jeg sikter sikkert høyt jeg nå da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2011 Tja , tar du ut Motor , girboks , mellomaksel , bakdiff , drivaksler og 5x112 hjulnav , du tar jo ut det som virkelig er verdt noe. Da har du interiør , dører , skjermer , lykter , frontfanger , bakfanger , hjul , div el +++ igjen Og da burde det være mulig å hente en 20lapper for resten (kommer jo seff på tilstand ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...