#1 Skrevet April 4, 2005 Noen som vet hva standard hjul størrelse på audi a3 8L er ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2005 Noen som vet hva standard hjul størrelse på audi a3 8L er ?på min gamle 97 modell stod det levert fra fabrikken: 195-65x15" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2005 Var det jeg trodde. Er 205/50/15 som satt på bilen når jeg kjøpte den og jeg syntes det var lite. Vil ikke det slå feil ut på speedoen osv ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2005 Den dimensjonen blir for liten og du vil få misvisning på speedometeret. Forskjellen er 7,6% i rulleomkrets 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2005 det vil si at speedometeret viser 7,6% mer enn vanlig ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 4, 2005 Stemmer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 4, 2005 Ja, viser høyere hastighet enn du faktisk kjører fordi hjula snurrer for fort. Det viser nok ikke 7.6% for fort, fordi alle speedometer viser litt mere enn reell hastighet fra fabrikk, det er krav til at de skal gjøre det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 4, 2005 Ok! Godt å høre! Hva er annbefalt størrelse da hvis jeg vil gå opp til 17" felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 4, 2005 riktig dim 225-45-17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 4, 2005 Ok.. åssen blir dette å kjøre på da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 4, 2005 Det blir nok helt strøkent å kjøre på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...