#1 Skrevet November 14, 2011 (endret) Siste giret virker ikke på automatkassa, en som hadde overhalt noen kasser sa det muligens kunne være en styringsenhet til gear som trengtes å byttes, denne var plassert under et av setene. Han kom og med et par delenr: 01N927733FB, evt SWK33412K011. Hvor kan jeg på rimeligst måte få bestilt meg dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2011 dårlig på høggeria au http://www.nbfbildeler.no/templates/PartInfo.aspx?Matrix_Id=1&Brand_Id=4900&Model_Id=4927&PartGroup_Id=26&Part_Id=7229 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2011 Fikk tak i bunnpanne i dag, mangler bare styringsenheten til girkassa. Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2011 Ingen som kan hjelpe meg med noen svar her? Har forsøkt å sett på ebay og googlet delenr, men jeg klarer ikke å finne noe som bringer meg nærmere noen som kan skaffe en slik enhet (om det er styringsenheten som er problemet eller om det kan være noe annet..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 29, 2011 Er det noen som helst som kan finne ut noe om delenr: 01N927733FB, evt SWK33412K011? Om jeg må bytte girkasse og det er styringsenheten vil jeg vel få samme problem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...