#1 Skrevet November 15, 2011 (endret) Hei har hatt bilen i litt over 1 år, å bilen har gått i nød modus pga gass spjeldet mange ganger. Bilen var nå sist på møller for å sjekke probleme fant de en vakum slange som ble byttet til spjeldet. Da tenkte jeg endelig feilen var funnet. Det gikk akkuratt 1 månde og bilen har gått i nød modus og plutselig ville den ikke gå jevn på turtall heller, men det gikk over. Noen som har noe peil hva dette kan være? Har ikke lyst til å bytte spjeldet for jeg tror den ikke er veldig billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2011 prøvd og renset og resete spjeldet?.går den opp og ned på turtallet på tomgang?andre symptomer? Hei har hatt bilen i litt over 1 år, å bilen har gått i nød modus pga gass spjeldet mange ganger. Bilen var nå sist på møller for å sjekke probleme fant de en vakum slange som ble byttet til spjeldet. Da tenkte jeg endelig feilen var funnet. Det gikk akkuratt 1 månde og bilen har gått i nød modus og plutselig ville den ikke gå jevn på turtall heller, men det gikk over.Noen som har noe peil hva dette kan være? Har ikke lyst til å bytte spjeldet for jeg tror den ikke er veldig billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2011 den har blitt renset og stilt tilbake. det med tomgangen har ikke skjedd mange ganer med det føltes ikke bra. Den går lavere en 1000 rpm og høres som bilen holder på å dø. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 15, 2011 8-900 omdr er vel normalt.Min går nå på det ca.er det berre tomgangen du har problemer med da?Har du feilsøkt på andre ting sfeks lmm ,lambda eller lekkasjer?. den har blitt renset og stilt tilbake. det med tomgangen har ikke skjedd mange ganer med det føltes ikke bra. Den går lavere en 1000 rpm og høres som bilen holder på å dø. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2011 Har bare søkt på det vag com sier at det er spjeldet. Når bilen går i nød modus og alt av feilmeldinger går på så mister bilen nesten all effekt å det er ikke gøy å kjøre med. Noen som har noe peil hvor mye et gass spjeld vil koste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2011 ett eks på prishttp://www.ecstuning.com/Audi-B5_RS4--2.7T/Search/077133062/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 18, 2011 Det var ikke så værst pris, tenkte over 10 tusen men er sikkert det på møller Får vel ta inkjøp i ny hvis bilen går i nød modus igjen å feilen ikke blir funnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 18, 2011 ville prøvd og gå over kontakten til spjeldet med elektro cleaner først i tilfelle dårlig kontakt,skader ikkje og gå over alle kontaktene som har med motorstyringer og gjør:)Verdt ett forsøk. Det var ikke så værst pris, tenkte over 10 tusen men er sikkert det på møller Får vel ta inkjøp i ny hvis bilen går i nød modus igjen å feilen ikke blir funnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 18, 2011 dele nr til rs4 er 077133062.http://www.bildelsbasen.se/?link=list&searchmode=3&query=077133062 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 22, 2011 De ville ikke sende fra sverige så bestille fra ebay i stede. Ble billigere takk for delenummer frode. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 23, 2011 bare hyggelig det og lykke til:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...