Anbefalte innlegg

Bilder er kjedelig da man kan se hele filmen??

SJEKK VIDEO KLIPP HER; SAMME BILDER SOM DU VISTE, MEN I FILM:

http://www.audi-racing.no/ : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder er kjedelig da man kan se hele filmen??

SJEKK VIDEO KLIPP HER; SAMME BILDER SOM DU VISTE, MEN I FILM:

http://www.audi-racing.no/ : ja :

Oppnådde jeg noe av det jeg ville :P Fikk jeg se filmen også :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm...forsøker "lagre mål som", men får melding om at "URLer kan bare kjøres fra et HTML dokument" . hva menes med dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm...forsøker "lagre mål som", men får melding om at "URLer kan bare kjøres fra et HTML dokument" . hva menes med dette?

Videoen åpnes i et nytt vindu, men her er direkte linken ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virkelig imponerende,kanskje greit å ha wire hjelp på vei ned igjen...Kjett å tverre bilen oppi der : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har vi gjort i grunnen for at vi vil IKKE at folk skal kopiere fra siden våres . når vi kommer med egenprodusert matriell. Og litt på bare pur f...... :evil:

He he he

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Videoen åpnes i et nytt vindu, men her er direkte linken ;)

hva må jeg da gjøre for å laste ned resten av filmene på audi-racing, samme melding kommer hver gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva må jeg da gjøre for å laste ned resten av filmene på audi-racing, samme melding kommer hver gang.

Si det. Jeg bruker en download manager(DAP) og har satt denne til å laste ned alle typer filer. Dermed starter nedlastinga av seg selv når det nye vinduet åpner. Men hvis du spiller av fila i det nye vinduet vil ikke denne havne i temporary internet files? I så tilfelle kan den kopieres derfra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har vi gjort i grunnen for at vi vil at folk skal kopiere fra siden våres .

Det virker vel egentlig som om dere IKKE vil at folk skal kopiere fra sidene deres :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det virker vel egentlig som om dere IKKE vil at folk skal kopiere fra sidene deres :P

:rolleye:

.....................

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, her blir det innlegg etter innlegg, :P

vet ikke om det er noe vits å blande seg, men tror det er noen misforståelser her, eller?

Tror salvesen rett å slett glemte å skrive IKKE,

--

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Tor Olav Salvesen

Dette har vi gjort i grunnen for at vi vil at folk skal kopiere fra siden våres .

--

Stemmer det? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var den taste feilen korigert, er faen ikke lett med dysleksi på høyeste grar, blir mye feil av sånt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.