#1 Skrevet April 4, 2005 Rå Krefter!! http://www.dusky.sk/halbot/?id=853 Sikkert gammel! Men Var rå! Og ligger litt feil.. Sorry.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2005 Bilder er kjedelig da man kan se hele filmen?? SJEKK VIDEO KLIPP HER; SAMME BILDER SOM DU VISTE, MEN I FILM: http://www.audi-racing.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2005 Bilder er kjedelig da man kan se hele filmen?? SJEKK VIDEO KLIPP HER; SAMME BILDER SOM DU VISTE, MEN I FILM: http://www.audi-racing.no/ Oppnådde jeg noe av det jeg ville Fikk jeg se filmen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2005 hm...forsøker "lagre mål som", men får melding om at "URLer kan bare kjøres fra et HTML dokument" . hva menes med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2005 hm...forsøker "lagre mål som", men får melding om at "URLer kan bare kjøres fra et HTML dokument" . hva menes med dette? Videoen åpnes i et nytt vindu, men her er direkte linken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2005 Virkelig imponerende,kanskje greit å ha wire hjelp på vei ned igjen...Kjett å tverre bilen oppi der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2005 hm...forsøker "lagre mål som", men får melding om at "URLer kan bare kjøres fra et HTML dokument" . hva menes med dette? Dette har vi gjort i grunnen for at vi vil IKKE at folk skal kopiere fra siden våres . når vi kommer med egenprodusert matriell. Og litt på bare pur f...... He he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 5, 2005 Videoen åpnes i et nytt vindu, men her er direkte linken hva må jeg da gjøre for å laste ned resten av filmene på audi-racing, samme melding kommer hver gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 5, 2005 hva må jeg da gjøre for å laste ned resten av filmene på audi-racing, samme melding kommer hver gang. Si det. Jeg bruker en download manager(DAP) og har satt denne til å laste ned alle typer filer. Dermed starter nedlastinga av seg selv når det nye vinduet åpner. Men hvis du spiller av fila i det nye vinduet vil ikke denne havne i temporary internet files? I så tilfelle kan den kopieres derfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 5, 2005 Dette har vi gjort i grunnen for at vi vil at folk skal kopiere fra siden våres . Det virker vel egentlig som om dere IKKE vil at folk skal kopiere fra sidene deres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 6, 2005 Det virker vel egentlig som om dere IKKE vil at folk skal kopiere fra sidene deres ..................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 6, 2005 Hehe, her blir det innlegg etter innlegg, vet ikke om det er noe vits å blande seg, men tror det er noen misforståelser her, eller? Tror salvesen rett å slett glemte å skrive IKKE, -- Sitat: Opprinnelig skrevet av Tor Olav Salvesen Dette har vi gjort i grunnen for at vi vil at folk skal kopiere fra siden våres . -- Stemmer det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 7, 2005 Der var den taste feilen korigert, er faen ikke lett med dysleksi på høyeste grar, blir mye feil av sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...