#1 Skrevet November 15, 2011 Kjøyr debatt:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2011 Her er det jo tydeligt at du får hva du betaler for. tipper prisene er i forhold til resultatene:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2011 hadde vært moro å sett hvordan dekk som satt på de forskjellige bilene også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 15, 2011 Enig, men ser ikke ut som noen grove dekk...Vet ikke om dem 20" sommerdekkene er noe bedre: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 15, 2011 Lett å se at de har bestemt at Evoque skal vinne. De andre bilene stopper opp for å ta bakkestart på vått gress, mens Evoque har full fart fra begynnelsen på begge forsøkene. De kunne jo stoppet med den også midt i bakken, så kunne vi sett om den var noe bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 15, 2011 Enig med deg Marius! Helt klart at de første gang hadde høyere fart og i tillegg ikke stoppet som de gjor både med x1 og q3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 15, 2011 mauris har ett poeng. men quattro er ikke som den en gang var. hadde vært flau vis jeg hadde hatt en suv som ikke kommer seg fra noe sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 15, 2011 quattro er vel på mange måter bedre på feks r8 og nyere sportsaudier med 60bak og 40 fremme (r8 hadde vel kanskje enda mere) Men har jo ikke de gode gamle sperrene som gir 25% på hvert hjul, men det trenger jo ikke å være positivt heller. For min der var ikke min kommetering for å forsvare quattro, for om landroveren er bedre, så er den bedre, men burde vært gjort helt likt på alle biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 15, 2011 99% av de som kjøper slike biler kommer aldri til å kjøre under slike forhold så for dem er det hipps om happs. En annen ting er at Range Roveren er noe av de fineste som er lagd på 4 hjul i 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 15, 2011 Audien er jo basert på en Tiguan så da er det vel Haldex 4 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 16, 2011 Latterlig "test", men det overrasker kanskje ikke stort når det er Autofil som har lagd den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 16, 2011 Bmw`en starter nede på grus feltet i ett av forsøkene, mens range roveren starter lengre oppe på gresset, altså i mere oppoverbakke enn bmw`en. Så Range roveren startet ikke med noe mere fart enn den ihvertfall...Audien var heller noe vanskelig og se hvor den startet fra, da vi nesten kun så midt i bakken. Eneste vi kan tenke er at Rangen har mykere dempning og lengre vandring enn de to andre, så dermed bedre bakkekontakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 16, 2011 Kjenner ikke til Q3'en, men range roveren har jo et bra utvalg av forskjellige instillinger for underlaget i sitt "terrain response", der blant annet vått gress ligger inne Kjenner bare audi sitt offroad program fra Q7 (ikke haldex), men er meget fornøyd med det så langt. Samtidig tror jeg ikke et slikt 1knapps system for offroad kan bli like bra i forhold til et som har flere dedikerte moduser. Q7 fra 2011 har vel flere moduser? likevel, cred til evoque'n for å rase opp på "20toms 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 16, 2011 Lett å se at de har bestemt at Evoque skal vinne. De andre bilene stopper opp for å ta bakkestart på vått gress, mens Evoque har full fart fra begynnelsen på begge forsøkene. De kunne jo stoppet med den også midt i bakken, så kunne vi sett om den var noe bedre. Grunnen til at de stopper bilene midt i bakken er vel fordi de ikke kommer opp? Hadde Range Roveren stoppet opp halvveis, så hadde den fått prøvd bakkestart den og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 16, 2011 Hvorfor ikke gi jernet hele veien med alle bilene og ikke bare Evoque? De slakker jo av farten halvveis.. hjelpes meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 17, 2011 Kan se ut som de slakker av midt i bakken noen ganger med BMWen og Audien, men det er kanskje så enkelt som at det spinner på den siden vi ikke ser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 17, 2011 BMW leverer vel kun Run flat som sommerhjul(Les: Pirelli/Conti). Vinterdekk er som oftest Yokohama IG30. Ref Arve sitt spm. Usikker på BMW og Land Rover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...