#1 Skrevet November 15, 2011 Jeg har kjøpt en Audi A6 2010 og har noen kjappe spørsmål til ekspertpanelet her inne. Klimaanlegg: Bilen jeg har kjøpt har semi-automatisk klimaanlegg. Er det plug&play&vagcom å bytte denne til den normale varianten med digital visning av temp? Grill: Bilen er en 2010 med Led kjørelys. Jeg kunne tenke meg å oppdatere grillen på denne. Er det en grei jobb å gjøre på egenhånd? Noen som har en how-to? Passer alle A6 griller på denne fangeren? Girsjalter automat MLT: Er det enkelt å bytte denne? RS6 girspak er jo litt tøft da. Takker for innspill til dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2011 Klimaanlegg: Nei, det skal vistnok være en del andre spjeld og diverse på den store varianten. Grill: Ja, helt kurrant jobb. Fangeren må av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2011 Ka? Ikke mange som var på toppen av dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...