Anbefalte innlegg

Skal lakker opp igjen min 08mod caddy.. Noen som har tips til farge?

Bilen er i utgangspunktet oransje originalt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg synst orginalfargen er knall: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marrakesh brun?

 

Ja, da blir jo bilen seende ut som 99% av nylakkerte biler.:P

 

Sorry, men føler Marrakech-tråden begynner å bli litt oppbrukt nå.

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da blir jo bilen seende ut som 99% av nylakkerte biler.:P

 

Sorry, men føler Marrakech-tråden begynner å bli litt oppbrukt nå.

 

Fabian

 

Det blir jo som å si det samme som at hvis man velger f.eks svart, så vil den se ut som 99,5% av alle nylakkerte biler. :)

 

Er ikke mange Caddy'er som er marrakesh brune, if you didn't get it...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men blant de 1000 toffeebrune caddyene så tror jeg fargen vil bli lite spesiell. Da er nok den oransjefargen som er på bilen nå mer sjelden.

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men blant de 1000 toffeebrune caddyene så tror jeg fargen vil bli lite spesiell. Da er nok den oransjefargen som er på bilen nå mer sjelden.

 

Fabian

 

Du sier noe der Fabian.. Er en del "ny" caddy i fargen brun.. Mulig det går Ann legge noe effekt i den oransje fargen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blå som i nye R'golf da? :) Ligger en caddy med denne fargen avbildet i du gjør det riktig tråden.. Samme med knall rød!

 

Edit: Fant noen bilder :)

 

 

310225_250103681691566_118825928152676_6

 

306287_261386700547283_121243397894948_1

 

caddy1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å beholde originalfargen og klinke på litt "reklame"? Tenkte i retning Jägermeister... Siden alko-reklame er fyfy i Norge, kan det f.eks. stå "Jägercaddy" ;)

 

m3_jaegermeister.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den blå fargen er meget pen på Caddy!

En på jobb har en Caddy med den fargen, og det ser veldig bra ut! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men blant de 1000 toffeebrune caddyene så tror jeg fargen vil bli lite spesiell. Da er nok den oransjefargen som er på bilen nå mer sjelden.

 

Fabian

 

I Follo og Oslo-området, kanskje. Men tar du turen til Skien går det 13 slike orange Caddyer - både korte og lange - på dusinet. Teleklima har en hel drøss av dem;).

 

Skal man først ha en farge som skiller seg ut er det en bra start å velge utenfor originalfargekartet. Den foreslåtte røde candyen er jo snadder (om enn ikke det billigste alternativett, men det har kanskje ikke så mye å si). Om du ønsker en tatt farge kan jeg tipse om at Porsche hadde mye spenstige farger på 70-tallet. Forresten hadde de fine metallicfarger på den tida også:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men tar du turen til Skien går det 13 slike orange Caddyer - både korte og lange - på dusinet. Teleklima har en hel drøss av dem;).

 

Det er da totalt irrellevant, når trådstarter bor i Valdres? Politiet, Securitas, Nokas, G4S og andre vaktselskaper har hvite biler, betyr det at man skal holde seg unna hvite biler for å ha en kul bil da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye bra forslag her folkens! Da er det bare å tenke seg godt om, blir lakkert på nyåret:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.