mistet nærlys a6 c4 (fjernlys har også tatt kveld nå)

Anbefalte innlegg

mistet plutselig hovedlysene(nærlysene) på a6n her om dagen,har sjekket pærer og sikringer,skjedde 2 dager etter jeg skifta alle pærer i lyktene.er ikke automatisk kjørelys på den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker parklys? Fjernlys? Kan vel være bryteren som er synderen her, da det ikke er relé kobla opp på lys originalt. Alt strømmen går derfor gjennom bryteren, og vips blir den svidd med tiden :) Hvor sterke pærer har du satt i?

Du kan måle med multimeter om du får strøm ut av bryter :) Vet ikke hvilke ledninger som skal gi hva, men det vet nok noen andre her :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

park,fjærn og tåkelys fungerer som de skal,bestillte ett sett med pærer fra ebay,mener det var 55w:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også være tenningsbryter, funker alt annet som det skal?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også være tenningsbryter, funker alt annet som det skal?

alt annet fungerer som det skal,kjører med tåkelys om dagen nå da jeg ikke har kjørelys:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro bryteren er en synder da, at den er defekt i hakket for kjørelys :)

Skal se om jeg får gravd frem Haynes boka og finne koblingsskjema, og finne ut hvilke ledninger du kan måle :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg får gravd frem Haynes boka og finne koblingsskjema, og finne ut hvilke ledninger du kan måle :)

Man skal måle for å se om det kommer strøm gjennom fra X til 56 (56b på 100 med H4-lykter) mens fjernlys skal komme gjennom fra X til 56a.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da forsvant fjernlysene også,skjønner ikke dette må jeg si,er begge pærene samtidig..hmmm..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da tok jeg av lyktene i dag og sjekka alle pærene,2 var sett og slett eksplodert,mens to andre var helt svarte,siste gangen jeg bestiller så billige pærer,så idag handla jeg philips bluevision pærer på tur hjem fra jobb,ble nesten 1100,- for komplett i hovedlysa samt skiltlys men det virker iallefall igjen nå;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.