#1 Skrevet November 15, 2011 Kom over denne her Selv om filmen er gammel, så vil jeg nå si temaet fortsatt er tilstede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2011 Hahaha, legendarisk. Det var tider det, mye fint på veiene den gangen. Liker den gjennomgående "derrick" musikken og stilen over hele videoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2011 Fin film. Noen andre som kjenner seg igjen på strekningen mellom 5 og 6 minutter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2011 Fin film.Noen andre som kjenner seg igjen på strekningen mellom 5 og 6 minutter? Jeg passerte samme sted som 3:55 for kort tid siden :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2011 Legg merke til den fine veistandaren da.. Er vel ikke gjort noe med veien siden 1966 sikkert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2011 Jeg passerte samme sted som 3:55 for kort tid siden :-) Bekkestua dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 18, 2011 Bekkestua dette? Jepp, ved Gjønnes Gård / Nadderud Stadion. Litt tidigere er det en sekvens Brynsveien (fra Kolsås senter mot Bærumsveien) (undergang på venstre side). Men hvor er landeveissekvensene fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 19, 2011 Landeveiskjøringen som starter på ca 5 minutter er fra Ås mot Drøbak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 19, 2011 Landeveiskjøringen som starter på ca 5 minutter er fra Ås mot Drøbak. 5.55 kommer mb fra Garder, ut på gamle e6. Kjører retning moss forbi gamle Hølen Camping 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 3, 2012 La oss hoppe et år bakover til 1965 og sjekke hva ungdommen driver på med i Oslo og hva de er opptatt av: To ting jeg er mest imponert over at 1. Allerede da kunne de komme opp i 170 km/t (hvis det stemmer) og 2. at de tar forbikjøringer i samme filen med kryssende biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...